Gravatar

#12621 Kruse 16 år siden

Utroligt så død forummet kan virke når der er julefrokost :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12622 AP 16 år siden

hvorfor er i ikke med?
Gravatar

#12623 Lady Arwen 16 år siden

#12622 - godt spørgsmål og velkommen til filmz btw! rart at se en pige mere :) Personligt synes jeg ikke lige jeg havde tid til julefrokost - desværre, ellers er der vidst et par stykker der er "for unge" til at tage med (tror jeg)!

Har lige set Midsomer Murders - så underligt, at se de gamle episoder igen, men nu rart med et gensyn med Troy :D
Doctor Who <3
Gravatar

#12624 AP 16 år siden

mange tak ;-) jeg synes ellers det er meget sjovt at i holder julefrokost, det virker som om folk herinde kender hinanden godt så?
Gravatar

#12625 Lady Arwen 16 år siden

Tror der er nogle stykker der kender hinanden ja :) Personligt kender jeg ikke nogen herinde i "virkeligheden" kun herinde på forummet :)
Doctor Who <3
Gravatar

#12626 Lady Arwen 16 år siden

Har vidst sprunget nok rundt herinde for i aften - smutter i seng :D
Doctor Who <3
Gravatar

#12627 filmz-Utyske 16 år siden

Fyha, jeg er skæv og vind... af fuld, lige nu.

Og.. sovetid!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12628 Ericmase 16 år siden

God morgen Filmz. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12629 tiany 16 år siden

Må kalde julefrokosten i går for en succes - det var i hvert fald sjovt og jeg er sikker på de stadig er i gang ude i Sdr. Stenderup...

#12624 Sidste år da vi holdte den første julefrokost, var der ingen der kendte hinanden i forvejen, vi synes bare det kunne være sjovt at mødes og i år er der så kommet 10 nye oveni til julefrokosten - men folk faldt rimelig hurtigt i snak, men det er også nemt når man har fælles interesse.
Valar morghulis
Gravatar

#12630 AP 16 år siden

#12629 okay, virker i hvert fald som en sjov ide :-) godt at også var en succes så..

Skriv ny kommentar: