Sidder og ser Walk The Line for første gang. Tror grunden til jeg har undgået den indtil nu, er at jeg ikke er særlig interesseret i den slags musik, men kan da godt se jeg er gået glip af noget de sidste par år :D
Jeg har lige set traileren til [url= Single Man[/url] og hold da op det ser fantastisk ud. Den glæder jeg mig rigtig meget til at se og Colin Firth bliver af man allerede nu tippet til en oscar nominering (måske oveni købet en sejr).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12633 Ja det er sjovt nok (angiveligt) også scenograferne fra Mad Men han har hyret, hvilket giver meget god mening, da begge handlinger foregår i 60erne.
I øvrigt bemærkelsesværdigt at en modeskaber som Tom Ford, som har været chefdesigner hos Gucci og nu har sit eget mærke, lige pludselig står som instruktør på en film. Men det er nok et personligt projekt for ham kunne jeg forestille mig, da jeg har læst at han selv er homoseksuel.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#12632 Jeg tror ikke, jeg har hørt om filmen før, men det ser ganske rigtig virkelig fedt ud. Colin Firth er lidt undervurderet, så det ville være på tide, hvis han endelig fik en rigtig god rolle.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#12631 Neslom 16 år siden
#12632 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12633 filmz-Bruce 16 år siden
#12634 Lady Arwen 16 år siden
Har lige set at der bliver en auktion på Collectormania Kbh. ser da meget spændende ud, gad vide hvad sådanne ting går for... :)
#12635 filmz-jonasgr 16 år siden
I øvrigt bemærkelsesværdigt at en modeskaber som Tom Ford, som har været chefdesigner hos Gucci og nu har sit eget mærke, lige pludselig står som instruktør på en film. Men det er nok et personligt projekt for ham kunne jeg forestille mig, da jeg har læst at han selv er homoseksuel.
'Cause I'm evil"
#12636 Benway 16 år siden
#12637 Highland Park 16 år siden
#12638 Benway 16 år siden
#12639 Highland Park 16 år siden
#12640 lagoni 16 år siden
Tak for i går, nørder :)