#12637 Jeg har nu heller ikke lige set den nyhed. Dog skal det også lige påpeges, at denne her er en ny trailer, selv om de ved første øjekast ligner hinanden. :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Obersten er sendt i køkkenet for at lave kartoffelmos til alle de frikadeller og det steg der venter... Synd at Helmer fik æder på og åd det meste flæskesvær. (Man skal også spise kødet!!!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Francis Frickin' Crappola! Har næsten lige købt en ny elkeddel (en eller anden sag fra Krups). Den har haft et par besynderlige fejl, såsom fx lave "slå fra"-lyden midt om natten af sig selv, og nu er der åbenbart hul igennem. Der siver vand ud under håndtaget, når man koger! Jeg regner da stærkt med, at jeg bare kan få den byttet (den er ikke engang 2 mdr. gammel), men med mit kaffeforbrug er bare det, at skulle koge vand i en gryde en enkelt aften/ morgen en ENORM belastning... ARgh! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Prøver fortsat at bekæmpe julefrokost-relaterede tømmermænd. Det lader ikke til, at de vil fortage sig - de bæster. Jeg tror, at jeg vil bombardere dem med et par dobbelt cheeseburgere og en cola fra min lokale junk food-pusher.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#12641 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12642 davenport 16 år siden
Nu "lander" jeg lige efter en god fest, og drikker sjatter ;D
#12643 gi-jones 16 år siden
#12644 davenport 16 år siden
#12645 Thomsen 16 år siden
#12646 Yoda 16 år siden
#12647 Highland Park 16 år siden
Det er da godt nok en bunke grelle produktfejl. Ud over at bytte den burde de også give dig et lille nedslag i prisen.
#12648 Thomsen 16 år siden
#12649 Highland Park 16 år siden
På den anden side er jeg selv til fals for gratis kaffe...
#12650 PredatorX 16 år siden
Altså, de fleste kvinder har vel ikke tid til at se og gå op i film eftersom så meget af deres tid nødvendigvis må foregå i et køkken?
Mwwuuhahahahah