#12669 Jeg håber, det faktisk forholder sig sådan denne gang - og at de ikke bare løber fra katastrofen og i øvrigt lige redder hunden i forbifarten. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Efter at have set "How do you solve a problem like Maria" på BBC- et program om at finde en pige til at spille Maria i Sound of Music - har jeg sådan lyst til at bryde ud i sang :D "The hills are alive with the sound of music..." eller noget andet musical! Hvor har jeg gjort af den Atlantis CD?? :)
Sidder og leder efter muntre film til en ven, som forsøgte selvmord i weekenden. Hun er godt nok hurtigt blevet sendt hjem igen fra hospitalet for hun er slet ikke klar til det. Det kan godtr være man skal spare i det offentlige, men det her er helt ude i skoven :-/
Sidder ellers og forbereder mig på en MUS/Samtale med min nye chef om mulige arbejdsopgaver og fremtid i mit nye job :)
#12671 evermind 16 år siden
#12672 wimmie 16 år siden
Jeg gider ikke hvis jorden ikke går under ved et zombie-epidemi-angreb :/
#12673 evermind 16 år siden
#12674 wimmie 16 år siden
Tror kun jeg ville overleve i 6 mdr. eller sådan noget (måske skulle jeg ikke have valgt en ske som mit weapon of choice ;p )
#12675 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12676 evermind 16 år siden
#12677 Lady Arwen 16 år siden
#12678 wimmie 16 år siden
Nevermind, jeg fandt den ;)
#12679 MuManden 16 år siden
#12680 Takfornu 16 år siden
Sidder ellers og forbereder mig på en MUS/Samtale med min nye chef om mulige arbejdsopgaver og fremtid i mit nye job :)