Gravatar

#12681 Neslom 16 år siden

#12680 .. Trist, håber hun får det bedre :)
Gravatar

#12682 Ericmase 16 år siden

4 dage til jorden går under og YES! Jeg har fået bestilt en billet! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#12683 Kruse 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem efter min første arbejdsdag. Det har ikke været en fysisk hård dag, men jeg er mentalt en smule træt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12684 Thomsen 16 år siden

#12680 - Det var da frygteligt at høre. Men desværre er det ret typisk. Psykiatrien sejler fuldstændigt efter nedskæringerne i forbindelse med kommunalreformen. Det er tragisk, det koster liv, og ingen gør noget ved det, for der er ikke stemmer i de psykiske syge. :-(
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12685 filmz-Bruce 16 år siden

#12680 Hold da op, det var rigtig nok forfærdeligt :( Og ja, det er da alt for hurtigt, hun kommer hjem :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12686 Benway 16 år siden

#12680 Puha det var trist. Håber det hele går alligevel. :(
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#12687 Lady Arwen 16 år siden

#12680 - det var dog virkelig trist. Håber da hun får det bedre. Kan slette ikke forstå, man bliver udskrevet så hurtigt.
Doctor Who <3
Gravatar

#12688 NightHawk 16 år siden

# 12680 -

Det var sgu ikke rart at høre. Det er da total mangel på forståelse fra hospitalets side.

Håber dine film kan være med til at få hendes humør på ret kurs igen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12689 Lady Arwen 16 år siden

Lige downloadet 48 disneysange og 100 filmhits (fra TDC play :D ) wuhuu så skal der synges med på klassikerne ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#12690 NightHawk 16 år siden

# 12689 -

Og din plan er så at synge alle 148 sange i træk ? ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: