Gravatar

#12731 filmz-Bruce 16 år siden

#12714 Go' bedring du!

Lige set afsnit 5-8 af SoA og der var jubel blandt gutterne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12732 Highland Park 16 år siden

"Yeah, like you've never licked a turtle!"

Stewart er i hopla. :D
Jeg er ved at dø af grin, hver gang han tager pis på "shake weights".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12733 filmz-jonasgr 16 år siden

#17716-23, 31 Mange tak for de opmuntrende ord allesammen :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12734 NightHawk 16 år siden

Har lige skrevet endnu et indlæg i "Drag Me To Hell" tråden på Horrorsiden.dk...

Ligegyldigt hvad folk siger, så bliver de andre skribenter på siden ved med at forsvare den gode hr. Højberg, som vi nu skal respektere, fordi han havde modet til at springe fra efter kun at ha' set 15 min. af filmen. :D

Åh nej dog, forsvaret af ham og "Meningstilkendegivelsen" blir mere og mere latterlig. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12735 PredatorX 16 år siden

Ser Clash of the Titans traileren... Ser da meget sjov ud.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12736 Kruse 16 år siden

#12732: Det er verdens bedste motionsform! Har du ikke set hvor veltrænede de ser ud i reklamen? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#12737 Highland Park 16 år siden

#12736: Jo, men hvor længe mon man skal stå og ryste med sjoveren, før man kommer til at se sådan ud?
Desuden gør den jo al arbejdet for dem!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12738 Thomsen 16 år siden

#12734 - Ja, det kræver godt nok også sin mand at turde at slukke efter kun 15 minutter... :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12739 NightHawk 16 år siden

# 12738 -

Der var kommet følgende udtalelse fra en af de andre skribenter, Janus Andersen, på siden idag...

Vi la' "Meningstilkendegivelsen" stå et øjeblik. :D

Folk er velkomne til at synes, at Højbjerg ikke skal have lov til at ytre sig om en film, han ikke har set færdigt. Jeg synes, han er i sin gode ret. Så enkelt er det.

Folk er også velkomne til at ytre sig om, hvordan de synes, det bør gøres – men helt ærligt, hvorfor de tror, der skal diktere noget som helst for Horrorsiden, det forstår jeg ikke. Sådan spiller klaveret ganske enkelt ikke.

Og til Nighthawk og jer andre, som mener, at dette er en komplet useriøs side og hvad ved jeg: kom venligst tilbage, når I har læst resten af siden. Alt andet må vel for fanden være dybt hyklerisk.

Ufatteligt at de ikke kan se, at Højbjerg ved at lave sån en gang sjusk har fået et alvorligt troværdighedsproblem. Et problem som vel at mærke også rammer folkene bag siden og dets skribenters troværdighed, fordi de uden tøven godtager noget der er så dårligt udført og har så lav standard og samtidig på besynderlig vis vælger at forsvare anmeldelsen frem for at fjerne den og få en anden til at lave en ny.

Tjae, det eneste ord jeg kan komme på i den her sammenhæng er ; Useriøst Exstarordinare!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12740 wimmie 16 år siden

Vores anmeldere her på Filmz er da langt mere modige...de har set film som "Dance Flick" og "Epic Movie" færdigt.... Dét kræver sgu da respekt!

Jeg tror at Hr. Højbjerg ikke turde se filmen færdig...surt at være skribent på en gyserfilmsside så ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: