Gravatar

#12741 dyg 16 år siden

Jeg sidder og scanner min Book of the Dead igennem for at finde film der skal købes.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12742 wimmie 16 år siden

Hvem der bare havde penge... har lige bestilt to film på Play, men det blev også kun knap 70 kr i alt :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12743 lagoni 16 år siden

Jeg skal præsentere en opgave i morgen i undervisningen og har cirka nul at sige, men hopper snart semi-friskt over til TV'et og ser serie. På trods af sygdom og kedelige opgaver har det været en uge med masser af ros på arbejde (praktik), så al motivationen ligger der. Utrolig at en med så dårlig studiemoral kan klare sig godt på en arbejdsplads.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12744 evermind 16 år siden

nayze (12741) skrev:
Jeg sidder og scanner min Book of the Dead igennem for at finde film der skal købes.

Ahhh, et uundværligt redskab for den zombie-interesserede! :)

Har du egentlig dén, wimmie??
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12745 wimmie 16 år siden

Sadly no :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12746 Skeloboy 16 år siden

Ser film noir...og skriver lidt i denne tråd, som jeg ikke har været i siden side 80...

og så kæmper jeg en hård kamp for ikke at bestille to boxe til sammenlagt 270 kr(men så er der også 16 film, 8 med hhv. Eric Rohmer og Claude Chabrol)
Gravatar

#12747 elwood 16 år siden

Just in case you have not heard , the unions and Royal mail have a called a truce , there will not be any more strikes before Christmas , thats a relief theres been so much bad publicity it definately stopped people ordering online at certain times , a couple of fridays ago our orders were down by 75% , if that was felt at the same level as all other internet retailers then just that one day there was millions wiped off the economy .... for us its now called BLACK FRIDAY 2009 ...but lets not look back , it over ..Hooray !

Fra min Leverandør af ehmm "EU godkendte" laserpointers 8-)

Går udfra det også omhandler dvd butikker så.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12748 filmz-Utyske 16 år siden

jeg sidder til kursus hos PwC, IT-sikkerhed. Lige nu taler vi kryptering og det er lidt tørt, må man sige.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12749 mr gaijin 16 år siden

Roger Ebert har overbevist mig om, at jeg skal se "2012":

http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...

Jeg bryder mig ikke om disaster movie, men jeg bliver da nødt til at se "the mother of all disaster movies (and the father, and the extended family)".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12750 tiany 16 år siden

Kæresten er stadig syg med influenza, men er begyndt at få det bedre. Jeg er til gengæld begyndt at hoste hele tiden... og generelt keder jeg mig bare.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: