Gravatar

#12821 Highland Park 16 år siden

#12820: I det mindste skete det i den rigtige rækkefølge. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12822 Thomsen 16 år siden

wimmie (12806) skrev:
Hehe...og du stod der i dit stiveste puds og glædede dig til øl med vennerne?
;)

Jep. Jeg følte mig pænt dum. :-) Det værste er, at det ikke er første gang, jeg gør sådan noget. Jeg har fx formået at møde op i biografen og forsøge at købe billetter til en film, der er blevet taget af programmet et par dage før. Jeg må leve lidt i en boble af en art. Men om ikke andet, så ved jeg da, hvor jeg skal mødes med de andre på næste fredag. :-)

Evermind--> Det er også det nogle gange ubehjælpsomme sprog og stavefejlene, der burde kunne fanges af en redaktør, der har gjort mig lidt lunken over print-on-demand-udgivelser. På den anden side, tager man en fyr som Langstrup, så er der ikke den store forskel på antallet af fejl og gentagelser nu, hvor han er selvudgivet, i forhold til dengang han udkom på et forlag.

Jeg har godt læst et par anmeldelser af Michael Kamps bøger før, men jeg anede ikke, at han var selvudgivet. Jeg har længe tænkt på at anskaffe hans bøger, og efter dine ord må jeg da hellere få det gjort.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12823 filmz-jonasgr 16 år siden

Hører Kashmirs nye single

Hold fast hvor er de efterhånden blevet kedelige og monotone i deres udtryk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12824 tiany 16 år siden

Sidder på vores kontor og stener internet mens kæresten og svigerfar er ved at sætte højtalere op i stuen - det skal blive rart med 7.1 lyd igen.
Valar morghulis
Gravatar

#12825 wimmie 16 år siden

Sidder og ser The Mentalist...ganske udemærket serie i den genre :)
Nu skal der laves lasagne og hygges med film. Hr. Husbond var først hjemme fra arbejde halv 2 i nat så det er rart at vi har både i dag og i morgen til at slappe af i og nyde nogle film :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12826 Bony 16 år siden

Jeg har lige lavet en stor kande kaffe, maskine, ikke stempel (sorry HP :).

Nu står kaffen og holder sig dejlig varm i min kaffekande. Om lidt skal den med på tur. Ind i den nye LEJLIGHED! Wee, freaking hell! Siden klokken fire har vi fjernet søm og skruer fra vægge, dampet nogle tapetrester og nu her om lidt skal jeg have vasket væggene ned. Nu sker det endelig. Mandag står den på helt nye møbler hele vejen rundt - bl.a. til soveværelset, stuen, kontoret, gangen og hjemmebioen. Det betyder også maling, gulvtæppe og generel i-stand-sættelse. For pokker hvor har vi ventet længe på dette øjeblik.

Så nu tager jeg min kande kaffe og et par heavy-metal CD'er med til ghettoblasteren og så knokler jeg så meget jeg kan holde til i aften og nat. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12827 wimmie 16 år siden

Lyder dejligt med den nye lejlighed :)
Hvor stor er den?

(lejligheden...)

;)
Gravatar

#12828 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lige kommet til at forudbestille lidt film fra Play - Final Destination boksen med alle fire film og District 9.

Nu må de gerne udgive Zombieland i en fart!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12829 wimmie 16 år siden

Utyske (12828) skrev:

Nu må de gerne udgive Zombieland i en fart!

Yes! Please.....
Gravatar

#12830 filmz-Utyske 16 år siden

We wantz ze zombies!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: