Gravatar

#12841 filmz-jonasgr 16 år siden

#12836 Nej det skulle nu heller ikke forstås som om, at man skal se den før serien. Det vil ødelægge for meget. Men filmen er jo lavet som en prequel i det den tager udgangspunkt i ting der foregår før serien. Men jeg vil helt klart mene at man skal se både serien og dernæst filmen for at få noget ud af den.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12842 Highland Park 16 år siden

#12841: Godt, så er vi skam enige. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#12843 tiany 16 år siden

Ondt i ryggen, ondt i benene, snottet - ligger under dynen i sengen - den her dag bliver vist ikke meget værre
Valar morghulis
Gravatar

#12844 wimmie 16 år siden

Øvøv... is it swine?

Anyway, masser af film og cola plejer at kunne kurere alt - god bedring :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12845 tiany 16 år siden

#12843 Håber jeg sandelig ikke, men man ved aldrig - kæresten lå syg hele sidste uge med influenza, det har jeg ikke lyst til.
Valar morghulis
Gravatar

#12846 HonoDelLoce 16 år siden

WTF?

Kæresten sidder og glor CSI: Miami i fjerneren mens jeg sidder her ved den bærbare og gamer FM..

Pludselig siger hun "hvorfor må vi ikke se det?" og så kigger jeg selvfølgelig op - og ser et ansigt på en myrdet dude, der er censureret ? Nogen der aner noget om hvad dælen der sker der ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12847 dyg 16 år siden

Jeg har absolut intet lavet i dag. Sofaen er blevet udnyttet groft til filmkigning fra morgenstunden, og det er da blevet til en håndfuld blandede film; Versus (som jeg ikke orkede se i aftes), Fanboys, Lady Snowblood, Milk og nu ser jeg The Reader. Som afslutning regner jeg med at døse stille hen til et gensyn med Zack & Miri.

Filmene er blevet krydret med et par onde hjemmelavede burgers med en masse guacamole, og til dessert er der æbleskiver, men jeg kan absolut ikke spise mere :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12848 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg sidder hos min søster, der er til koncert og er barnepige for mine nevøer. Det er altid godt at være barnepige for dem en gang imellem, så bliver jeg mindet om hvorfor jeg ikke skal have børn.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12849 wimmie 16 år siden

Lyder rigtig hyggeligt :)
Har også tænkt mig at se Fanboys, er den sjov (nu er man jo lidt Star Wars nørd)?
Her blev det til lammekød med hvidløg og kartoffelskiver med whiskeysauce - mums.
Og så er der købt is til dessert.

Hehe ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12850 dyg 16 år siden

#12849 - Fanboys starter ret jævnt, men kommer op i omdrejninger efter en halv times tid, og så bliver den rigtig hyggelig og sjov. Så ja, den kan fint anbefales (især hvis man er lidt nørdet). Der er også en række fornøjelige cameos i filmen, hvilket i dette tilfælde ikke er nogen dårlig ting.

Havde jeg ikke været så forbandet mæt, så var jeg blevet sulten igen nu, når du nævner lammekød - Det smager nu dejligt (selvom de fleste af mine kolleger brokker sig højlydt, når kantinen har lam på menuen).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: