#12879: Hans indirekte kritik af Regner Grasten var hvert fald ret underholdende - og noget akavet. Jeg fik indtryk af, at han prøvede at fralægge sig ansvaret for "Winnie og Karina - The Movie".
Interviewet med "tidsentusiasten" var til gengæld et udmærket indslag, selv om jeg gerne ville have at vide, hvor vedkommende ekspertise stammer fra (uddannelse, hobby etc.).
Det her vil jeg ikke engang byde min værste fjende.
Så filmz-brugerne fortjener værre end din værste fjende? ;)
Trods advarslerne fik min nysgerrighed mig til at klikke videre. Jeg frygter det værste: Jeg tror, at det her går rent ind hos rigtig mange teenage-pigerne. Dette kunne godt blive spice girls anno 2010erne.
#12881 Highland Park 16 år siden
Interviewet med "tidsentusiasten" var til gengæld et udmærket indslag, selv om jeg gerne ville have at vide, hvor vedkommende ekspertise stammer fra (uddannelse, hobby etc.).
#12882 Highland Park 16 år siden
[url=
]Norah Jones - Chasing Pirates[/url]
(med tydelig inspiration fra Gilliams "The Crimson Permanent Assurance")
Jeg må hellere snart få set "My Blueberry Nights". :)
#12883 tiany 16 år siden
Kan godt lide hendes nye stil, både musik og stil-mæssigt.
#12884 Highland Park 16 år siden
Ja, det er faktisk et fint lille nummer.
#12885 filmz-jonasgr 16 år siden
Millionaires
"Just get paid, let gaid paid"
"Talk Shit"
"I Like Money"
Jeg har lige pludselig en frygtelig hovedpine. Det her vil jeg ikke engang byde min værste fjende.
'Cause I'm evil"
#12886 mr gaijin 16 år siden
Så filmz-brugerne fortjener værre end din værste fjende? ;)
Trods advarslerne fik min nysgerrighed mig til at klikke videre. Jeg frygter det værste: Jeg tror, at det her går rent ind hos rigtig mange teenage-pigerne. Dette kunne godt blive spice girls anno 2010erne.
#12887 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12888 Bony 16 år siden
#12889 danschier.dk 16 år siden
#12890 cyberzed 16 år siden