#12949 Nah, så gal er jeg heller ikke, men jeg har været omkring de fleste skoler i Thisted samt jeg har "minglet" med forskellige grupperinger så jeg burde have mødt de fleste omkring min alder og et par år eller 7 over :)
#12951 :) Det blev forresten SV samarbejde med en V-borgmester
Jeg er lige kommet hjem fra kursus (nåede liiige at stemme i går før jeg tog afsted) og er nu rigtig træt. Køleskabet er næsten tomt, men hotellet havde rigtig god mad, så har vist spist nok til de næste par dage.
Nu skal der slappes af. Dejligt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#..57 - det var om værdier i frivilligt socialt arbejde. Det lød ret ukonkret og 'flyvsk', men det overraskede og kan da bruges - dog var det nok mest erfaringsudvekslingen med andre fra frivillige organisationer, der virkelig gav noget.
Der var en deltager med der lignede den menneskelige udgave af en Vogon (fra HHGTTG-filmen), det var utrolig distraherende :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#12951 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12952 cyberzed 16 år siden
#12951 :) Det blev forresten SV samarbejde med en V-borgmester
#12953 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12954 Highland Park 16 år siden
#12955 cyberzed 16 år siden
#12954 Jeg må nok sige jeg ligner i hvert fald ikke ham der spiller The Pin :)
#12956 lagoni 16 år siden
Nu skal der slappes af. Dejligt.
#12957 dyg 16 år siden
Nu vil jeg slappe af med en zombie-film (Zombies on Mulberry Street) inden aftenens omgang squash.
#12958 lagoni 16 år siden
Der var en deltager med der lignede den menneskelige udgave af en Vogon (fra HHGTTG-filmen), det var utrolig distraherende :)
#12959 Steffan Rasmussen 16 år siden
#12960 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"