Gravatar

#12961 dyg 16 år siden

#12958 - Det lyder godt. Jeg var selv til et kursus for et par uger siden, hvor jeg absolut intet fik ud af det (andet end et certifikat), hvilket var virkeligt irriterende.

Angående din Vogon-ven, så læste han vel ikke digte op for jer? :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12962 tiany 16 år siden

Sikke dog et møg vejr det har været hele dagen. Nu har vi lige spist boller i karry og senere står den på risalamande til dessert.

Har fulgt de forskellige kup rundt omkring i landets kommune. Hr. Bondam er dog lidt i fjols, dem der har stemt på ham må godt nok føle sig taget ved røven.
Valar morghulis
Gravatar

#12963 Thomsen 16 år siden

#12959 - Wow. Det er da en oplagt mandelgave. :-)

Vi diskuterede lige, hvordan det er lavet. Det må jo næsten være et krus indenunder, for at det kan holde på øllet. Men er det så bagt med bacon viklet om eller...?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#12964 lagoni 16 år siden

nayze (12961) skrev:
Angående din Vogon-ven, så læste han vel ikke digte op for jer? :)

Heldigvis ikke :)

Jeg har også været på et kursus hvor jeg intet fik ud af det, virkelig irriterende at bruge tid på sådan noget - især da det var en lørdag og jeg skulle op kl 6...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12965 NightHawk 16 år siden

Faldt lige over det her klip på Youtube :D

Sjældent har jeg set så mange svinestreger fra den samme spiller i samme kamp.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#12966 cyberzed 16 år siden

Har lige zappet forbi noget af Oprahs besøg i København...DAMN nogle tomhjernede dåser hun snakkede med, deres formål var fandme benægtelse af realiteten i Danmark. Nej vi har jo ikke noget klasseskæl (?) i Danmark, vi er ikke religiøse overhovedet og så bor vi alle i en lejlighed der minder om en operationsstue.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#12967 lagoni 16 år siden

Jeg har lige set lidt af Oprahs udsendelse om Danmark. Det var da dybt pinligt, sikke et overdrevet rosenrødt billede, der bliver tegnet. Det kan godt være vi har det godt her ift andre, men de kvinder hørte da vist ikke ligefrem til de mest udsatte herhjemme - til gengæld var de gode til at generalisere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12968 Bony 16 år siden

Så sker der noget. Falck har lige været på adressen, da et par tagplader blæste af. Ret voldsomt!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12969 gi-jones 16 år siden

Halvdelen af taget er så flyttet ned på parkeringspladsen fra den boligblok der ligger lige nede af vejen fra mig. Der er hjemmeværnsfolk og Rockwool overalt!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#12970 Thomsen 16 år siden

Lå der hjemmeværnsfolk på taget? Vildt.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.

Skriv ny kommentar: