Vandt lige en OOP dvd, jeg har været på udkig efter, på eBay og surfer nu plakater. Min gamle far har ringet og sagt, at han har nogle bonuspoint, jeg kan få, så jeg kan tage flyveren hjem til Sønderborg til jul. Det er sgu rart. Så er man hjemme på 30-40 minutter i stedet for de 4 timer togturen tager. Normalt er jeg for nærig til at flyve indenrigs, efter de lavede priserne om. For fem år siden fløj jeg til gengæld ofte. Men der var prisforskellen ml. at flyve og rejse i tog til Sønderborg heller ikke mere end sølle 60kr. Det var faktisk billigere at flyve *til* Sønderborg end at tage toget.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Fik lige en brat vækning af en GLS-mand der bankede på døren. Så fik jeg travlt, men han havde fået at vide at der var nogen hjemme og pakken skulle afleveres. Jeg havde fået at vide at der ville komme en pakke, men ikke at den ville komme kl.tidligt - Jeg er arbejdsløs, kl.7.50 er altså tidligt for mig i øjeblikket.
Nu surfer jeg lige lidt inden jeg finder mig noget morgenmad.
Fik lige en brat vækning af en GLS-mand der bankede på døren. Så fik jeg travlt, men han havde fået at vide at der var nogen hjemme og pakken skulle afleveres. Jeg havde fået at vide at der ville komme en pakke, men ikke at den ville komme kl.tidligt - Jeg er arbejdsløs, kl.7.50 er altså tidligt for mig i øjeblikket. Nu surfer jeg lige lidt inden jeg finder mig noget morgenmad.
Pakkeudbringning nu med morgenvækning ^^, det er sgu da service.
Er lige landet på mit arbejde, og er en smule træt, og meget uoplagt. Overvejede faktisk at tage en "sygedag", men det kunne jeg nu ikke lige få mig selv til alligevel.
Jeg er ved at vurdere det tøj som jeg er kommet til at vaske ved 90 grader. Sidste gang jeg gjorde det var der en strik i mellem som kom til at ligne noget fra en tegnefilm. Men i al fald er det meste t-shirt, underbokser og sokker - alt i sort. Mit sengetøj som primært var sort med hvidt er blevet sort og mørkegråt. Intet virker umiddelbart ubrugeligt dog lidt mere kropsnært:)
Min klasse fik besøg af Jacob Weinreich i mandags (altså ham der skrev "De Fortabte Sjæles Ø" og "Monstrejægerne"-bøgerne). Det var lidt sjovt at have ham på besøg over på skolen og det var også ret sjovt at de først fandt på filmen også bogen, men det plejer da at være omvendt. :)
#12971 DarkLight 16 år siden
#12972 tiany 16 år siden
#12973 Wangsgaard 16 år siden
Undskyld havde lige til jeg skulle ud med....
#12974 Thomsen 16 år siden
#12975 tiany 16 år siden
Nu surfer jeg lige lidt inden jeg finder mig noget morgenmad.
#12976 Kiksmann 16 år siden
Pakkeudbringning nu med morgenvækning ^^, det er sgu da service.
Er lige landet på mit arbejde, og er en smule træt, og meget uoplagt. Overvejede faktisk at tage en "sygedag", men det kunne jeg nu ikke lige få mig selv til alligevel.
#12977 tiany 16 år siden
#12978 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#12979 jessup 16 år siden
#12980 Ericmase 16 år siden