#121 Jep men de er anmeldt til at have en lyd i klassen op til 20K pr. højttaler og det er ikke så ringe endda og jeg hørt en lille fugl synge om, at Speakers Corner sælger et sæt til under 11K! Hvis man kigger på Dali'ere eller B&W'ere til 3.5-4K stykket, så kan det være en god forretning at skubbe et par tusinde ekstra afsted og sørge for, at man får en fremragende front. Ihvertfald værd at få en demo :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
# 118 Dianas stemme lyder simpelthen så sprød og lækker i det setup jeg har hørt på, at du får følelse af hun laver en session kun for dig ;) - Højttaleren giver utrolig meget lyd for små penge, både i stereo og SS.
Man skal imo aldrig spare på fronterne. Hverken Dali'ere eller B&W'ere til 3.5-4K stykket og et godt stykke op kan måle sig med Amphion'erne i musikalitet.
Lyden er lidt speciel i starten, men sætter du en velproduceret CD/LP som fx Daniel Lanois album Shine eller Diana Kralls All for You træder de virkelig i karakter :)
Sidder og gennemlytter soundtracket til "The Eagle Has Landed", "Where Eagles Dare", "Kellys Heroes" og "Bullit" mens jeg prøver at indhente lidt forsmømte skriverier ;)
#121 El vez 16 år siden
Det lader til at Amphion ligger i en lidt anden prisklasse :p
#122 filmz-Bruce 16 år siden
#123 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#124 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Lyden er lidt speciel i starten, men sætter du en velproduceret CD/LP som fx Daniel Lanois album Shine eller Diana Kralls All for You træder de virkelig i karakter :)
Hrllere en film i i god 2.0 end dårlig 5.1/7.1 :)
#125 filmz-Bruce 16 år siden
#126 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
#127 elwood 16 år siden
I envy you 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
#129 elwood 16 år siden
ja jeg vil så gerne se/høre en helvedes masse film også 8-)
men Musik er også godt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#130 filmz-Crystalstar1200 16 år siden