Gravatar

#12991 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige smidt mig foran tv'et for at se "Easy Rider".
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12992 wimmie 16 år siden

Som stor fan af The Killers kan jeg kun sige købt dem alle :D
De er alle fantastiske albums og selvom de er ret forskellige så har hvert album en fed lyd.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12993 filmz-Bruce 16 år siden

#12992 Du kan tro, de er "på vej" :) Og glæder mig meget til at se The Killers Live at Royal Albert Hall (på skive!!!). Hvilken stemning. Min frisør, kvinde, er iøvrigt stor Killers fan og var i Vegas og se dem her i sommers og i Skive endda. Lidt misundelig, nu jeg ser, hvad al fuzz er om :) Han ser ud til at være en yderst sympatisk forsanger, ham Brandon. Kunne være fedt, hvis de får Bond gig'et!

Men der er jo også Billy Idol overdrive :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12994 filmz-jonasgr 16 år siden

#12992-93

Ja jeg synes også de er ganske fede, omend deres sidste album lige tog noget tid at vænne sig til og jeg synes stadigvæk at det er det svageste af dem.

Den ser i øvrigt god ud den koncert i nogle fantastiske omgivelser. Ja Brandon virker meget nede på jorden.

[url= Was a Friend of Mine[/url]

er nok umiddelbart den sang jeg bedst kan lide.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12995 Lady Arwen 16 år siden

1292, 93 osv - The Killers er fantastiske! :D

Så blev der set Vild med Dans, er nu meget hyggeligt - elsker Casper Elgaard han er for cool og ret sød at se på også ;D
Doctor Who <3
Gravatar

#12996 MOVIE1000 16 år siden

The killers spiller fed musik, jeg gad ellers godt at se dem lave en James bond intro, som der havde været på tale, men istedet gik den til Alicia Keys og Jack white :( håber at de får chancen til den næste bond film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12997 HelmerJ 16 år siden

Der ligger en og sover på min sofa, mens jeg læser lidt anmeldelser. Kan vel lige så godt blive oppe en time mere så jeg kan låse efter ham.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#12998 filmz-jonasgr 16 år siden

Har lige set The Rotten Tomatoes Show hvor John Woo blandt andet skulle komme med sit bud på de fem bedste film. Og rart at se at han har god filmsmag med Lawrence of Arabia, The Wild Bunch, The Godfather og Seven Samurai.

Men så har han også sin egen Face/Off på listen. Det er sgu godt nok ikke tit man ser at en person putter sine egne film på og det er da en anelse selvfed og selvpromovering. Hvor han så lige kan sige hvor god han er og godt lavet filmen er.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12999 Thomsen 16 år siden

Var ude og drikke et par øl med en kammerat i går (og denne gang var det den rigtige dag og det rigtige sted!) Vildt hyggeligt. Flere af de andre, der kom, havde jeg ikke set i et par år. Eneste minus var, at min kammerats cykel blev stjålet. Helt ærligt, hvem stjæler en cykel med et barnesæde?

I dag vil jeg smutte forbi Collectormania-messen og se, om jeg skulle være heldig at finde nogle gamle, danske filmplakater.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13000 Highland Park 16 år siden

#12998: Det lyder nu meget som om, at det var ment som en joke. Er du sikker på, at det ikke var sagt med et glimt i øjet? :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: