Gravatar

#13001 filmz-jonasgr 16 år siden

#13000 Hmm, det er meget muligt :) Det var bare lidt svært at spotte synes jeg. Derudover var han dog meget saglig i sine argumenter af de andre film og lød da ganske fornuftig at høre på.

Kan se at klippet også er kommet på youtube :
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13002 Highland Park 16 år siden

#13001: Arh, han sidder da og griner, da han har nævnt sin egen film. :)
Desuden er indslaget i allerhøjeste grad promovering af "Red Cliff" og ham selv.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13003 Thomsen 16 år siden

Nå, er allerede tilbage fra Collectormania-messen i Korsgadehallen. Det var en rimelig pæn skuffelse. Deres stjernegæster var såmænd fine nok. Jeg var ikke så interesseret i alle Star Wars/ Star Trek/ Twilight og Harry Potter-birolleskuespillerne, men det var da bestemt cool at se John Rhys-Davies. Han virkede som en rigtig rar fyr og tog sig god tid til at snakke med sine fans. Det samme gjorde Robert Englund. Jeg nåede lige at se det sidste af en Q&A med ham, og han virkede ret sjov. Jeg mødte også Søren fra Skræk og rædsel, der havde fået ham til at signere sin Nightmare on Elm Street-dvd.

Det skuffende var til gengæld udstillerne. Der var alt for få - et stort midterområde af af hallen stod helt tomt - og dem, der var solgte primært star wars-legetøj og diverse figurer, reproduktioner af stills og autografer af tvivlsom oprindelse til overpriser. Hvis man er til figurer, kan man måske mok finde noget interessant, selvom der var langt mellem deciderede sjældenheder, men hvis man som jeg var kommet for at kigge plakater o.l., var der intet. De eneste stande med andet var AWE's, men deres udgivelser kan man jo finde til samme pris inde i byen, og så et par svenske fyre, der udgiver deres eget horror fanzine. Jeg ved ikke, hvad jeg havde forventet, men jeg har i hvert fald ikke regnet med, at jeg skulle køre hjem på det samme klip i metroen...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13004 Highland Park 16 år siden

Thomsen (13003) skrev:
... men det var da bestemt cool at se John Rhys-Davies. Han virkede som en rigtig rar fyr og tog sig god tid til at snakke med sine fans.

Var han krympet i dagens anledning?

Det lyder godt nok kedeligt Thomsen, men under alle omstændigheder skal du have tak for at have sparet mig for den samme skuffelse. Jeg havde overvejet at tage derhen men droppet det nu.

Jeg bliver hjemme og læser lidt i "Norwegian Wood" i stedet.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13005 Benway 16 år siden

Griner over denne video, hvor flertydige slutningerne afsluttes mere resolut, så man ikke efterlades med al den irriterende tvivl om, hvad der mon skete. ;)

Der skal advares mod massive spoilerer af "The Wrestler," "Lost in Translation," "No Country for Old Men" "The Graduate" og "The Sopranos".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#13006 davenport 16 år siden

Har lige brugt eftermiddagen til at skrive en klage ifm. at min mor fik afslag på fleksjob. Jeg elsker at skrive klager. Man kan virkelig svine til på en flot og velartikuleret måde :D
Jeg nåede da op på et par siders tilsvining :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13007 davenport 16 år siden

Har gennem FB fået oplyst at man kan se boksekampen i nat på nettet her: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=56609&am...

Men jeg ved ikke om det er lovligt, så jeg vil ikke opfordre til at klikke på linket hvis det ikke er. Vil nødig være tyveknægt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13008 dyg 16 år siden

Jeg har før brugt myp2p ved bl.a. baseball og andre ting, der ikke er blevet vist på dansk tv, men hvorvidt det er lovligt skal jeg ikke kunne sige noget om.

Er der forresten nogen der ved, hvornår Kessler går i ringen?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13009 Bobby Singer 16 år siden

Høj musik, Øl (Øl staves altid med stort ø) og hor er hvad aftenen kommer til at gå med i aften. Men lige nu bliver der hørt diverse hævy mætal skiver for fuld hørmer.
Idjit
Gravatar

#13010 rammy 16 år siden

Lige kommet hjem fra Collectormania. Hyggeligt at hilse på Onkel Krueger :D
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: