Jeg havde en drøm i nat, hvor Evermind ødelagde en jobsamtale for mig, fordi han dukkede op og opførte sig vildt pinligt. Ved ikke helt hvad jeg skal lægge i det...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Deres anmeldere er åbenbart ikke så glade for at få påpeget, at de har lavet en fejl. Jeg har skrevet i deres forum ang. den danske udgivelse af "Pulp Fiction" på BD, at det er tvivlsomt at der er dansk tale på den. Herefter bekræftede jeg det, da jeg selv købte filmen, men det er endnu ikke blevet rettet.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Ok, siden der nu ikke er lavet et spor med dansk tale til Pulp Fiction, så stemmer jeg 100% fór at vi får det klaret hurtigst muligt. Det bliver da uendeligt sjovt!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Som vor svenske mand på stedet skriver, så var problemet, at der var alt for få udstillere, så et stort midterområde stod frit - så stort, at man reelt sagtens kunne spille bold der. Det anden fundamentale fejl var de engelske arrangørers mangelfulde (for ikke at sige totale fravær af) PR for arrangementet. Ifølge den svenske udstiller kom der kun 500 (!) gæster i går.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#13021 gi-jones 16 år siden
#13022 MOVIE1000 16 år siden
#13023 filmz-Utyske 16 år siden
Deres anmeldere er åbenbart ikke så glade for at få påpeget, at de har lavet en fejl. Jeg har skrevet i deres forum ang. den danske udgivelse af "Pulp Fiction" på BD, at det er tvivlsomt at der er dansk tale på den. Herefter bekræftede jeg det, da jeg selv købte filmen, men det er endnu ikke blevet rettet.
#13024 filmz-Bruce 16 år siden
#13025 filmz-Utyske 16 år siden
Jo, men deres anmeldelse siger at der er et dansk DD-spor på og det er noget vrøvl. :)
#13026 filmz-Bruce 16 år siden
#13027 filmz-Utyske 16 år siden
Hæh, jo.. "har jeg et skilt der siger 'opbevaring af døde negere'?" :D
#13028 filmz-Bruce 16 år siden
#13029 gi-jones 16 år siden
#13030 Thomsen 16 år siden
http://forum.uncut.dk/viewtopic.php?p=19742#19742
http://gyserblog.blogspot.com/2009/11/freddy-krueg...
Som vor svenske mand på stedet skriver, så var problemet, at der var alt for få udstillere, så et stort midterområde stod frit - så stort, at man reelt sagtens kunne spille bold der. Det anden fundamentale fejl var de engelske arrangørers mangelfulde (for ikke at sige totale fravær af) PR for arrangementet. Ifølge den svenske udstiller kom der kun 500 (!) gæster i går.