Gravatar

#13031 filmz-Utyske 16 år siden

Ach, jeg ville ellers gerne ha' mødt Jason Momoa, men det må jo blive en anden gang, hvis messen kommer igen, that is.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13032 evermind 16 år siden

gi-jones (13021) skrev:
Jeg havde en drøm i nat, hvor Evermind ødelagde en jobsamtale for mig, fordi han dukkede op og opførte sig vildt pinligt. Ved ikke helt hvad jeg skal lægge i det...

Det lyder som et grimt varsel ... Vi ses til samtalen! :)

#13030 Om ikke andet var det da en glad Poison Ivy! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13033 elwood 16 år siden

Jules: [Jule skyder manden på sofaen]
Åh undskyld afbrød jeg din koncentration? det var skam ikke min mening, forsæt endelig, du var ved og sige noget omkring beste intentioner. Hvad er der galt? Ahh du var færdig!
Nåå, men tillad mig så lige og spørge igen. Hvordan ser Mark Jacobsen ud?
Brett: Hva?
Jules: What country are you from?
Jules: Hvilket land er du fra?
Brett: Hva, hva hv?
Jules:Hvad er ikke noget land jeg har hørt om, taler de dansk i hvad?
Brett: Hva
Jules: Dansk dit røvhul, kan du tale det?
Brett: Ja! Ja!
Jules: Så du ved hvad jeg siger!
Brett: Ja!
Jules: Beskriv, hvordan Mark Jacobsen ser ud?
Brett: Hva?
Jules: Sig hva igen, Sig hva igen, du tør ikke, jeg tror ikke du tør røvhul, sig hva en skide gang til!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13034 danschier.dk 16 år siden

#..033 Så er der bare hvem der skal lavere stemmerne. Jeg stemmer for Kim Bodnia som Jules, så kunne Mads Mikkelsen være Vincent,og kunne godt forstille mig at høre Thure Lindhardt som Brett.
Gravatar

#13035 filmz-Utyske 16 år siden

Dronningen som Mia!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13036 elwood 16 år siden

Jakob Stegelmann som The Wolf!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13037 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lige blevet færdig med at gense "Der Baader Meinhof Komplex", endelig med undertekster, så de politiske fraser var til at forstå.

Glimrende BD-udgivelse fra Oz. :)
Gravatar

#13038 MOVIE1000 16 år siden

nu er jeg ved at få spat af Nicki52 ;K
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13039 lagoni 16 år siden

Jeg undrer mig over at en bank ikke vil give min søster et lån pga hendes (mulige) epilepsi, da det åbenbart gør hun ikke kan tegne den nødvendige livforskring. Min far fortalte det og jeg håber der er gået et eller andet galt i formidlingen mellem ham og min søster, for det kan da ikke passe. Jeg har selv epilepsi og det har aldrig givet mig grund til problemer med hverken banker eller forsikringsselskaber.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13040 filmz-Bruce 16 år siden

#13037 Enig, det er en stærk udgivelse og også en langt bedre film end jeg havde regnet med ud fra de første meldinger. Jeg fik rigtig meget god information omkring gruppen, som jeg slet ikke vidste.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: