Gravatar

#13051 filmz-jonasgr 16 år siden

Men du skal nok ikke skrive noget i retning af "Har fundet Antichrist nede ved skraldespanden - kan findes på tlf. nr. xxxxxxxx".

Eller det kunne faktisk være sjovt at se hvor mange opkald man ville få ved det :D
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13052 wimmie 16 år siden

Det kunne da være ret sjovt hvis du havde fundet den i skraldespanden...når man tænker på hvor mange der har bandet den film langt væk ;)

BN er det dig der har smidt den fra dig i afsky?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13053 Bony 16 år siden

Haha, jeg kunne godt se det sjove i, hvis bn og evermind rent faktisk boede i samme opgang. :)

EDIT: Spørgsmålet er så bare om han er en af tøserne med rockerkærester eller narkomanen som evermind talte om. Hmm.. :/

Det' gas..! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13054 wimmie 16 år siden

Jeg ændrer mening; hvis der ikke er nogen der efterlyser filmen - behold den :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13055 evermind 16 år siden

Hehe, det kunne være, jeg bare skulle spørge ham overfor, som er den eneste, jeg tilnærmelsesvis snakker med, om han eller nogen af hans gæster muligvis har tabt en film i opgangen.

Hvis han starter med at spørge, hvad det er for en film, skynder jeg mig jo bare at sige, at han jo må vide det, hvis han mangler den.

Men ellers ser jeg lige, om nogen efterlyser den. Jeg er før stødt på film i opgangen, dog kun en piratkopi, der lå og flød, så jeg forestiller mig, der er en eller anden filmkigger, som bør tjekke bunden af sin taske for utætheder. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13056 NightHawk 16 år siden

Har været til et af mine livs absolutte højdepunkter her til aften. Hvad snakker jeg mon om...jo det var såmænd den helt igennem formidable, sprudlende og kuldegysningsfremkaldende koncert i store Vega med de evigt charmerende, hyggelige, labre tøser Tegn & Sara, straight out of Vancouver Canada med en ordentlig røvfuld sange fra både If It Was You, So Jealous, The Con og sidst men bestemt ikke mindst, mesterværk nr. 2 fra deres side, det nyeste album Sainthood.

Inden der blev taget huld på løjerne, havde publikum dog den meget muntre fornøjelse at stifte bekendtskab med aftenens opvarmning i skikkelse af rapper-poeten Astronopolis fra Florida, som bedst kan beskrives som et miks af Tom Waits og Denis Leary. Ind på scenen slentrede denne ranglede fyr med et stort smil på læben, satte sine elektroniske melodier til, (med nogle ekstremt tunge og svedige beats), via sin laptop, og så fik den ellers derud af i så højt et tempo, at vi alle sammen troede manden ville falde om af et hjerteanfald på et tidspunkt. Det var som at være til en blanding af en hiphop koncert og digtoplæsning på speed og selv om de fleste ikke fik fat i halvdelen af hvad han sagde, ja så var han vildt underholdende.

Cirka 20.30 forlod Astronopolis scenen og efterlod publikum helt oppe i det røde felt klar til aftenens hovedret som hurtigt, med indledningen af Tegans hjerteskærende fremførelse af klassikeren ”Call It Off” og Sara’s mega hit ”Back In Your Head”, gav fans i salen et vink med en vognstang om at de næste par timer på ingen måde ville blive noget der bare nærmede sig en skuffelse.

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....

Fra da af var niveauet blot støt stigende resten af tiden ud, hvor den ene medrivende sang afløste den anden i et sandt medley af up-beat punk-rock og elektronisk pop-poesi. Deres udgave af ”Arrow”, ”Alligator” og ikke mindst ”Night Watch”, ”Were Does The Good Go” og ”So Jealous” gav alle en klump i halsen og en tåre i øjenkrogen, og det endda på trods af at sidstnævnte først blev fucket op af Sara så de måtte starte forfra, hvorpå hun smågrinende kom med måske aftenen bedste og sjoveste kommentar, der hentydede til Britneys koncerter, der som regel altid er playback ;

”You know…this is not Britney Spears. When we fuck up, we just go back and do it even better than before.” :D

Tidligere havde en fan råbt til Sara, der lige forinden havde udtalt sig om hvor cool det var at koncerten var blevet flyttet fra lille til store Vega, at hun foretrak dem i det mindre lokale. Hvortil Sara lummert svarede, at det nok var fordi fan’en var typen der foretræk af ha’ sine kærester i et snævert rum frem for et større. Læg selv i det hvad i vil. Jeg tror godt jeg ved, hvad Sara mente. :D

Og når folk så ikke lige stod smådansende og hyggede sig med at nynne med på de mere afdæmpede numre, eller deltog i søstrenes smålumre konversationer, ja så skal jeg da lige love for at man blev rusket godt og grundigt igennem i hele kroppen af Tegans kraftfulde, smask in-your-face turbo drøn af nogle musikalske kajerystere ; ”Hell”, ”The Ocean”, og ”North Shore”, der alle lyder endnu bedre når de bliver spillet live. Og Tegan snublede ikke over et eneste ord, hvilket er dybt imponerende. Der var sidst i koncerten lange klapsalver til deres suveræne backup tremands band, hvor alle gjorde deres job til perfektion. Alligevel vil jeg gerne fremhæve trommeslageren, som var outstanding hele showet igennem.

Som prikken over i’et sluttede søstrene af med et brag af en version af ”The Con”, og satte publikum i en nærmest ekstaselignede tilstand. Og da sangen sluttede ville klapsalverne ingen ende ta’. På vej hjem fra Vega mærkede jeg så småt efterveerne i hænder, fødder, (ja stort set hele kroppen var øm), og ikke mindst i mine halvsmadrede trommehinder. Det føltes som om jeg lige havde løbet en udmattende maraton og jeg sover sikkert rigtig godt, når jeg går i seng om lidt. Men trætheden og den svage summen for ørene, er jeg ærlig talt fløjtende ligeglad med nu, fordi aftenens oplevelse simpelthen har været en af de bedste i mit liv nogensinde.

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids....

Jeg troede ikke der fandtes noget bedre end at høre Tegan & Sara. Men det gør der…nemlig at høre Tegan & Sara spille live! FUCKING AMAZING! My Misery's So Addictive" :)

Koncerten ; 6/6

Tegan & Sara’s udstråling og tilstedeværelse ; 7/6.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13057 Bony 16 år siden

Typisk at man lige skal smide sig med noget sygdom, når kun man mangler at male dørkarmene for at kunne rydde og og flytte ind i den nye lejlighed. :(
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#13058 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er nu kommet frem til en afløser for min Popcorn Hour, da jeg gerne ville have en PC i stedet. ASRock har lavet deres fikse, lille NetTop-serie med strømbesparende Atom-CPU'er i dualcore-udgave, der max. bruger 40-50W ved fuld load.

Samtidig har maskinen et nVidia-grafikkort, der understøtter HD-acceleration og en kombination af dette, gør at computeren kan afspille både HD DVD og BD, da der er et combo-drev indbygget.

Den nyeste udgave af computeren leveres med MCE-fjernbetjening og den kan bitstreame HD-lydformaterne via HDMI, har fået WLAN, mulighed for en ekstra harddisk m. RAID og holder selvfølgelig den samme, lille størrelse på 7 cm x 19.5 cm x 18.6 cm.

http://www.asrock.com/nettop/overview.asp?Model=IO...
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13059 Skeloboy 16 år siden

Sidder og ser Youtube-videor med Ana Vidovic

En temmelig hurtig fortolkning af Asturias:

Lige en video mere:
<< og så er hun fandeme smuk, hun skulle rende mange rundt om min seng...

og så den film-relateret:
Gravatar

#13060 filmz-Bruce 16 år siden

Stadig i ekstase over Gone With The Wind, stødte jeg på en forklaring til en specifik sekvens i filmens indledning, som altid har været vidunderlig cinematografi. Robert Harris nævnte sekvensen i en tråd, som får mig til at sætte endnu mere pris på denne.

"One of the shots posed a completely baffling set of problems for [Jack] Cosgrove. It was the first large "pullback" in the picture, showing Scarlett and her father in silhouette under a tree looking out over Tara nestled in the rolling hills of Georgia, backdropped by a flaming sunset sky. The problem arose from trying to blend the four pieces of film, all of which had been photographed at separate times, combining the live action, two different paintings, and the sunset effect. Cosgrove was going crazy trying to compute the speed of the three separate camera moves necessary to keep the pullback effect in synchronization. Finally Ray Klune [production manager] called in the mathematics department at UCLA, and they figured it out using advance calculus."

[url= is the only thing that lasts[/url]
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: