Den ekstreme regn og vandstand der er i England for tiden må være helt forfærdeligt og det da inderligt synd for dem det går udover, men jeg kan bare ikke lade være med at grine hver gang medierne nævner en af de byer der er værst ramt: Cockermouth. Den ligger vist endda i distriktet Cumbrien.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Var lidt træt igår da jeg kom hjem, så gad ikke lige at sidde og lede efter live-udgaver af sangene fra Tegan & Sara koncerterne.
De fleste klip der ligger på youtube bærer også præg af en lidt halvsløj lydkvalitet, så jeg nøjedes i første omgang bare med at lægge album versionerne op, så man ku' høre hvad det var for en type musik, jeg var inde og høre igår.
Nu har jeg så fundet 4 klip frem fra deres koncert i Manchester, hvor lydkvaliteten er ganske udemærket. Sådan var stemningen også igår i Vega. :)
Hell
Alligator
The Ocean
Night Watch
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#13060: Det var de gode gamle dage, hvor alting blev gjort med et kamera. På en eller anden måde vildt fascinerende hvordan de overkom den slags problemer. Mon ikke McG havde været på skideren dengang?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#13065 Jeg tror han havde gjort det godt som cigar henter for hr. Hitchcock eller bomuldsplukker i plantagen :) Men ja, det er virkelig interessant at høre om den kreativitet, hvormed man løste den slags.
Kubrick havde en masse af den slags udfordringer i 2001 og Ridley Scott i Alien. Viser blot man kommer langt med den rigtige værktøjskasse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Apropos så var Elwood og jeg inde og se Ben Hur i går. Jeg skal seriøst have fundet en dokumentar om tilblivelsen af den film for jeg har på fornemmelsen at historien bag er langt mere interessant end selve filmen. Nogen må være kommet til skade under den charriot-scene.
• Disc 1&2: Commentary by film historian T. Gene Hatcher with scene-specific comments from Charlton Heston • Disc 3: The 1925 feature-length silent version of Ben-Hur with a stereophonic orchestral score • Disc 4: • 2005 documentary: Ben-Hur: The Epic That Changed Cinema - Current filmmakers such as Ridley Scott and George Lucas reflect on the importance and influence of the film • 1994 documentary: Ben-Hur: The Making of an Epic hosted by Christopher Plummer
Skulle udkomme på Blu-ray næste år.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidstnævnte skal man dog vist ud på brugtmarkedet for at finde. Sidste bind i hans biografi skulle han være godt i gang med. Jeg tror han har nogle meget interessante historier at fortælle.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#13068: Tjae, jeg har sgu nok næppe tålmodigheden til at sidde igennem hele filmen igen. Personligt synes jeg manuskriptet og hele ideen med filmen lader en del tilbage at ønske. Det er som om dens primære formål bare er at være STOR. Den var et interessant bekendtskab, men kun set i lyset af perioden. Hvis man lavede noget tilsvarende idag ville jeg føle mig dybt snydt over at betale for det. Er mest bare ude efter de to docs :)
#13061 Skeloboy 16 år siden
#13062 lagoni 16 år siden
#13063 filmz-Bruce 16 år siden
#13064 NightHawk 16 år siden
De fleste klip der ligger på youtube bærer også præg af en lidt halvsløj lydkvalitet, så jeg nøjedes i første omgang bare med at lægge album versionerne op, så man ku' høre hvad det var for en type musik, jeg var inde og høre igår.
Nu har jeg så fundet 4 klip frem fra deres koncert i Manchester, hvor lydkvaliteten er ganske udemærket. Sådan var stemningen også igår i Vega. :)
Hell
Alligator
The Ocean
Night Watch
#13065 gi-jones 16 år siden
#13066 filmz-Bruce 16 år siden
Kubrick havde en masse af den slags udfordringer i 2001 og Ridley Scott i Alien. Viser blot man kommer langt med den rigtige værktøjskasse.
#13067 gi-jones 16 år siden
#13068 filmz-Bruce 16 år siden
• Disc 1&2: Commentary by film historian T. Gene Hatcher with scene-specific comments from Charlton Heston
• Disc 3: The 1925 feature-length silent version of Ben-Hur with a stereophonic orchestral score
• Disc 4:
• 2005 documentary: Ben-Hur: The Epic That Changed Cinema - Current filmmakers such as Ridley Scott and George Lucas reflect on the importance and influence of the film
• 1994 documentary: Ben-Hur: The Making of an Epic hosted by Christopher Plummer
Skulle udkomme på Blu-ray næste år.
#13069 filmz-jonasgr 16 år siden
og
Loitering With Intent: The Apprentice
Sidstnævnte skal man dog vist ud på brugtmarkedet for at finde. Sidste bind i hans biografi skulle han være godt i gang med. Jeg tror han har nogle meget interessante historier at fortælle.
'Cause I'm evil"
#13070 gi-jones 16 år siden