#13080 Kan godt lide det billede som de har postet. Jeg har læst anmeldelsen på Gaffa, men det lyder egentlig også som at det mere eller mindre var lyden de var utilfredse med og det falder så tilbage på Vega. Næste gang de kommer til Danmark er jeg klar :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Den havde jeg ikke lige set komme, men ser det som et friskt pust. Hun er i hvert fald afsindig dygtig, nu vil det vise sig om hun også kan gøre sig gældende i det politiske.
Har lige været et smut inde i byen og sende julekort og handle lidt. Ville egentlig have gået en tur ned til fjorden her i eftermiddag, men der er ingen strøm på kameraet så det må vente til i morgen, hvis vejret er ligeså skønt der.
#13082 Synes da det er mere imponerende at man kan blive minister uden at være valgt ind i folketinget.
Er ret sikker på at din liste bliver noget anderledes end de 3 allerede ekisterende lister ;) men er spændt på at se den (husk kommentarer - that's what people want!)
Og ja, det er ikke let at lave; jeg ændrer alt for ofte mening - og så ser man jo hele tiden nye film.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#13082 Jo men det er nu sket før med Ebbe Lundgaard for Det Radikale Venstre. Men jeg synes nu også det var overraskende netop pga. at det var en udefra. Jeg havde ikke forventet at der blev udpeget en med det samme og at det så blev Lykke Friis var for mig overraskende. Ikke mindst fordi hun ikke er blev nævnt i forbindelse med politik. At medierne så hele tiden nævner at hun ingen politisk erfaring har ser jeg nu ikke som noget problem. Man skal bare tage et kig på hendes CV og så kan man se at hun nok skal kunne gebærde sig. Og hun er i øvrigt en fremragende kommunikator, og meget hurtigt snakkende.
#13081 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13082 filmz-jonasgr 16 år siden
Den havde jeg ikke lige set komme, men ser det som et friskt pust. Hun er i hvert fald afsindig dygtig, nu vil det vise sig om hun også kan gøre sig gældende i det politiske.
'Cause I'm evil"
#13083 tiany 16 år siden
Ville egentlig have gået en tur ned til fjorden her i eftermiddag, men der er ingen strøm på kameraet så det må vente til i morgen, hvis vejret er ligeså skønt der.
Synes da det er mere imponerende at man kan blive minister uden at være valgt ind i folketinget.
#13084 HelmerJ 16 år siden
#13085 Highland Park 16 år siden
#13086 Ericmase 16 år siden
#13087 filmz-Bruce 16 år siden
#13088 wimmie 16 år siden
Er ret sikker på at din liste bliver noget anderledes end de 3 allerede ekisterende lister ;) men er spændt på at se den (husk kommentarer - that's what people want!)
Og ja, det er ikke let at lave; jeg ændrer alt for ofte mening - og så ser man jo hele tiden nye film.
#13089 Neslom 16 år siden
#13090 filmz-jonasgr 16 år siden
At medierne så hele tiden nævner at hun ingen politisk erfaring har ser jeg nu ikke som noget problem. Man skal bare tage et kig på hendes CV og så kan man se at hun nok skal kunne gebærde sig. Og hun er i øvrigt en fremragende kommunikator, og meget hurtigt snakkende.
'Cause I'm evil"