Er lige ved at se Luksusfælden...damn hvor har man god økonomi når man ser det program og finder ud af hvor tåbelige folk er med deres penge...eller mangel på samme. Hvordan kan man bruge 11k mere i måneden end man tjener?
#13092 Helt seriøst så ville jeg ikke engang bytte min xXx (ja, jeg ved det godt) for Tropic Thunder...jeg synes sgu ikke der var meget sjov at komme efter i den.
Tror muligvis jeg skal kaste mig over Skelo's liste for det lyder som noget jeg ikke ville synes var en gang populistisk pladder :)
Byong: We no get money yet. Price now 100 million. You pay now, or tomorrow Simple Jack Die! Les Grossman: Great. Let me get this down. 100 million... Oh, wait! I got a better idea. Instead of a hundred million, how about I send you a hobo's dick cheese? Then, you kill him. Do your thing, skin the fucking bastard. Go to town, man. Go to town! In the mean time and as usual, go fuck yourself.
Tom Cruise's bedste rolle til dato!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Tropic Thunder er rigtig god, længe jeg har grinet så meget til en film.
Sidder stadigvæk på skolen og skriver på min aflevering, men midt i mine overspringshandlinger har jeg fundet ud af, at et af verdens fedste bands og et af mine yndlings artister kommer til danmark!!!
Sterophonics i VEGA!!! nu skal jeg bare få nogen overtalt til at se dem med mig.
#13091 cyberzed 16 år siden
#13092 evermind 16 år siden
The Rebel - 25 kr.
Fra Blockbuster:
Slumdog Millionaire (BD) - 100 kr.
Tropic Thunder (BD) - 80 kr.
- begge fra brugtbørsen, men i fin stand. Fedtefingre kan pudses væk! :)
#13093 cyberzed 16 år siden
Tror muligvis jeg skal kaste mig over Skelo's liste for det lyder som noget jeg ikke ville synes var en gang populistisk pladder :)
#13094 evermind 16 år siden
Og jeg synes nu, Tropic Thunder var ganske grineren, cyberzed! :)
#13095 wimmie 16 år siden
#13096 DarkLight 16 år siden
#13097 HonoDelLoce 16 år siden
Byong: We no get money yet. Price now 100 million. You pay now, or tomorrow Simple Jack Die!
Les Grossman: Great. Let me get this down. 100 million... Oh, wait! I got a better idea. Instead of a hundred million, how about I send you a hobo's dick cheese? Then, you kill him. Do your thing, skin the fucking bastard. Go to town, man. Go to town! In the mean time and as usual, go fuck yourself.
Tom Cruise's bedste rolle til dato!
#13098 Wangsgaard 16 år siden
Sidder stadigvæk på skolen og skriver på min aflevering, men midt i mine overspringshandlinger har jeg fundet ud af, at et af verdens fedste bands og et af mine yndlings artister kommer til danmark!!!
Sterophonics i VEGA!!! nu skal jeg bare få nogen overtalt til at se dem med mig.
#13099 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13100 cyberzed 16 år siden