Gravatar

#13161 Guts 16 år siden

Begge to er med på skiven. Synes det er en fantastisk skive. Kan samtidig anbefale Godsmacks "The Other Side" som også er en acoustic plade fra deres hånd.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#13162 HonoDelLoce 16 år siden

Guts (13161) skrev:
Begge to er med på skiven. Synes det er en fantastisk skive. Kan samtidig anbefale Godsmacks "The Other Side" som også er en acoustic plade fra deres hånd.

Kan være man skal prøve at tjekke det ud :)

Men - nu bliver jeg jo helt nysgerrig - har du gjort dig i Alter Bridge, når nu du øjensynligt godt kan lide Creed ? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13163 gi-jones 16 år siden

Prøver at animere et biluheld. Det er en anelse tricky.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13164 Guts 16 år siden

De kan ihvertfald klart anbefales. Deres acoustic ihvertfald. Er ikke helt nede med deres almindelige stil (altså Godsmack). Mht. til Alter Bridge så har jeg ikke hørt noget til dem. Men vil helt sikkert tjekke dem ud.
Gravatar

#13165 Batsy 16 år siden

Håber på at min første nyhed bliver en succes :) eller anden den anden var ikke en succes
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#13166 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg har lige lavet en bestilling på min nye HTPC, som beskrevet tidligere i tråden.

Så må de godt se at få skidtet på lager, så jeg kan få noget at lege med. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13167 Guts 16 år siden

Nå....så var jeg lige et smut på Youtube for at høre giraffen. Og jeg kan li det!
Hvilket førte mig over i iTunes og købte deres albums. Så takker for heads up. Altid fedt at for anbefalet nye toner til øregangene.
Gravatar

#13168 evermind 16 år siden

Mand, en eller anden dag falder jeg død om mellem alle de her børn, og den eneste trøst bliver det permanente ar, det muligvis efterlader i deres påvirkelige små sind ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13169 Lady Arwen 16 år siden

Lige købt 2 par sko til 62 kroner - wuhuu :D
Doctor Who <3
Gravatar

#13170 danschier.dk 16 år siden

#..168 bare for at gnubbe salt i såret. Du snakker og liv og død, og den eneste reaktion er, at der er en, der har fundet et par billige sko... Det er en hård verden vi lever i!

Skriv ny kommentar: