Har lige holdt flyttedag for mine blu-rays. Jeg følte endelig, samlingen var blevet omfattende nok til at blive integreret med dvd'erne. Men for høvlen, det begynder godt nok at knibe med pladsen ...
Har en plan om at flytte zombiefilmene for sig, så de er nemmere at få fat på (og ikke æder de andre), når den særlige trang kommer over mig ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg overvejer at smide en åben invitation til zombiefilm-aften hos mig nu på lørdag aften. Nogle stykker af jer, en stribe bajere, noget knas og timevis af usmagelig underholdning straight outta samlingen ... Anyone? :)
Jeg kan heller ikke denne weekend. Jeg er ellers klar på, at blive indført i Zombie-verdenen af et par ægte kendere og eksperter. :)
Sidder og leder efter This little light of mine, men i en udgave med væsentligt mere distortion på (punk, hardrock, metal, kan ikke huske, men den var vild). Nogen der kan hjælpe?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Ser Poltergeist....den film skal uden tvivl opgraderes til Bluray; dvd-udgaven (den jeg har i hvert fald) er ikke meget bedre end VHS-kvalitet. Men en fantastisk film er det :D
Evermind> Du kalder bare...alle andre weekender end de to næste og jeg er klar til zombie-spas. Altså...måske ikke lige midt i julen, men derudover ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige haft et herligt genhør med Creed - To Whom It May Concern.. Faktisk havde jeg lidt glemt den sang, selvom det var den, der i tidernes morgen fik mig hooked på Creed.. Og jeg husker tydeligt, hvordan der ikke gik mere end et par uger fra jeg blev hooked på den sang, til sangen "With Arms Wide Open" begyndte at galde over over hele verdens radioer.. Og så stod de næste par år da ellers på Creed i radioen hele tiden :)
Jeg må sige, at selvom jeg er meget større tilhænger af musikken, som bandet, der opstod ud af Creeds aske, Alter Bridge, laver, så er denne sang altså ualmindeligt rar.. Synes jeg :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#13157 Det er ret sjovt du siger det. Er også lige for et par uger siden røget i total Creed-mode. Har fået fat i der "Acoustics and Rarities" skive og det er sateme fedt! Især "With arms wide open" og "Is this the end" er super fedt"!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#13157 Det er ret sjovt du siger det. Er også lige for et par uger siden røget i total Creed-mode. Har fået fat i der "Acoustics and Rarities" skive og det er sateme fedt! Især "With arms wide open" og "Is this the end" er super fedt"!
Ja, det er slet ikke så ringe :)
Jeg mener da i øvrigt at To Whom It May Concern er på Acoustics and Rarities? Eller husker jeg helt fejl ? :)
Den var på en limited edition (kan ikke huske hvad den hed) af Human Clay .. Og så mener jeg også den var på soundtracket til Scorpion King, hvis ikke jeg er gået helt ved siden af :)
What's This Life For er nu også ret fed i acoustic :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#13151 evermind 16 år siden
Har en plan om at flytte zombiefilmene for sig, så de er nemmere at få fat på (og ikke æder de andre), når den særlige trang kommer over mig ... :)
#13152 Bony 16 år siden
Jeg kan heller ikke denne weekend. Jeg er ellers klar på, at blive indført i Zombie-verdenen af et par ægte kendere og eksperter. :)
Ja, det er en udmærket afspiller til prisen. Jeg har den selv og jeg har ikke fortrudt købet. :)
#13153 HelmerJ 16 år siden
#13154 evermind 16 år siden
Jeg skal nok få ram på jer en anden gang, dog ... :)
#13155 wimmie 16 år siden
Men en fantastisk film er det :D
Evermind> Du kalder bare...alle andre weekender end de to næste og jeg er klar til zombie-spas.
Altså...måske ikke lige midt i julen, men derudover ;p
#13156 Kiksmann 16 år siden
Stod op klokken 0620, da min datter er godt snottet, så der er vist en forkølese på vej til hende :(
#13157 HonoDelLoce 16 år siden
Jeg må sige, at selvom jeg er meget større tilhænger af musikken, som bandet, der opstod ud af Creeds aske, Alter Bridge, laver, så er denne sang altså ualmindeligt rar.. Synes jeg :)
#13158 Guts 16 år siden
Det er ret sjovt du siger det. Er også lige for et par uger siden røget i total Creed-mode. Har fået fat i der "Acoustics and Rarities" skive og det er sateme fedt! Især "With arms wide open" og "Is this the end" er super fedt"!
#13159 evermind 16 år siden
Jeg må se på det - ellers er der aldrig grund til ikke at holde endnu en zombieaften! :)
#13160 HonoDelLoce 16 år siden
Ja, det er slet ikke så ringe :)
Jeg mener da i øvrigt at To Whom It May Concern er på Acoustics and Rarities? Eller husker jeg helt fejl ? :)
Den var på en limited edition (kan ikke huske hvad den hed) af Human Clay .. Og så mener jeg også den var på soundtracket til Scorpion King, hvis ikke jeg er gået helt ved siden af :)
What's This Life For er nu også ret fed i acoustic :)