Gravatar

#13191 Neslom 16 år siden

MØDRE!
Så kommer hun og vil fortælle noget, læner sig op af kontakten og slukker hele lortet (PC m.m.), grrr
Gravatar

#13192 Kiksmann 16 år siden

Sidder og undre mig over hvorfor alle laver en top 100 film lige nu? Er det, det aller hotteste på filmz?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13193 Corgan 16 år siden

gi-jones (13163) skrev:
Prøver at animere et biluheld. Det er en anelse tricky.

Det kender jeg godt. Har selv prøvet det. Der sker så vildt meget i et uheld at alle dele skal animeres i én eller anden form før det kan komme til at se nogenlunde ud.

Jeg glemte forresten at fortælle dig at jeg fik set film du gav mig. Gjorde det samme aften jeg kom hjem fra julefrokosten. Ganske underholdene.
Gravatar

#13194 evermind 16 år siden

Kiksmann (13192) skrev:
Sidder og undre mig over hvorfor alle laver en top 100 film lige nu? Er det, det aller hotteste på filmz?

Det må det være, når alle gør det. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13195 wimmie 16 år siden

Jep; det er hottere end hot :p

Evermind kommer du ikke i det mindste med en top10 Zombie-film ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13196 gi-jones 16 år siden

Neslom (13184) skrev:

Interessant, håndtegnet-animation..?

For guds skyld nej :) 3dsMax!

Corgan (13193) skrev:
Det kender jeg godt. Har selv prøvet det. Der sker så vildt meget i et uheld at alle dele skal animeres i én eller anden form før det kan komme til at se nogenlunde ud.

Jeg glemte forresten at fortælle dig at jeg fik set film du gav mig. Gjorde det samme aften jeg kom hjem fra julefrokosten. Ganske underholdene.

Sweet. Hvis du har tid ville jeg godt høre lidt mere om din holdning til den, effektmæssigt. Det er ok at trashe den hvis du synes :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13197 davenport 16 år siden

... Det er det nye sort!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13198 Wangsgaard 16 år siden

davenport (13197) skrev:
... Det er det nye sort!

Jeg har hørt lilla er det nye sort?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13199 wimmie 16 år siden

Hehe...kom forresten lige i tanker om den mest fantastiske bemærkning jeg hørte på vej ud af biografen i går. Jeg var jo inde at se 500 Days of Summer og et par rækker bag os sad 3 par i 30-40'erne der åbenbart gik i biografen sammen et par gange i måneden.
Anyway, efter filmen gik de lige bag os på vej ud og de var bestemt ikke imponerede over filmen og en af kvinderne sagde: "Den var altså bare for plat - på lørdag tager vi altså ind og se "Julefrokosten""

..................................plat?....................................
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13200 Wangsgaard 16 år siden

#13199 HAAHA ja den film er mega herre meget plat eller noget.....

Hvad synes du om filmen? kan ikke vente til den kommer ud på dvd.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: