Gravatar

#13201 NightHawk 16 år siden

Har lige genset Tegan & Sara's koncert DVD It's Not Fun, Don't Do It, med "So Jealous" touren på og hørt et par kommentarspor med dem også. Kæft de snakker bare hurtigt de to. Men vildt underholdende som altid. :)

Senere står den på guilty pleasure nostalgi trip med Jennifer beals i Flashdance. Mega cheesy historie, men musikken og dansescenerne er stadig supercool og så er fru Beals altid en fryd for øjet.

# 13180 -

Tillykke Skeloboy. :)

# 13199 -

Det er sådan en kommentar, der burde medføre livsvarig karantæne fra biografen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13202 Corgan 16 år siden

gi-jones (13196) skrev:
Neslom (13184) skrev:

Interessant, håndtegnet-animation..?

For guds skyld nej :) 3dsMax!

Corgan (13193) skrev:
Det kender jeg godt. Har selv prøvet det. Der sker så vildt meget i et uheld at alle dele skal animeres i én eller anden form før det kan komme til at se nogenlunde ud.

Jeg glemte forresten at fortælle dig at jeg fik set film du gav mig. Gjorde det samme aften jeg kom hjem fra julefrokosten. Ganske underholdene.

Sweet. Hvis du har tid ville jeg godt høre lidt mere om din holdning til den, effektmæssigt. Det er ok at trashe den hvis du synes :)

Du skal nok ikke være bange for at jeg vil trashe den. Filmen fungere fint i sin helhed, og rent effektmæssigt har den sine momenter. Jeg kan lige skrive en pm til dig én af dagene hvor jeg dykker lidt dybere i den, hvis det er ok?
Gravatar

#13203 wimmie 16 år siden

Wang - super film :D Skal ejes så snart den kommer ud. Har smidt en anmeldelse af den i "What we saw"-tråden :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13204 dyg 16 år siden

Jeg har lige fjernet en person fra min venneliste efter han kaldte Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain for "en fuser".
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13205 wimmie 16 år siden

Haha!
Gravatar

#13206 Wangsgaard 16 år siden

Har bestilt den på play og kommer til januar !!!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13207 danschier.dk 16 år siden

Kan slet ikke alle overskue de der top 100 og så videre... Og jeg mener at sort er det nye sorte... Så jeg vil i stedet lave en Top 1! Det kan hurtigt overstås.

Top 1:

1.

Den her har jeg altid haft en forkærlighed for. Intet større, intet mindre... bare nr. 1!
Gravatar

#13208 evermind 16 år siden

wimmie (13195) skrev:
Evermind kommer du ikke i det mindste med en top10 Zombie-film ;)

Måske. Med forbehold. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13209 dyg 16 år siden

#13207 - Fuck it, nu skal jeg se Cannonball Run :) Fantastisk film, intet mindre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13210 wimmie 16 år siden

Og måske én af de film jeg har set flest gange som barn ;p

No kidding...

Skriv ny kommentar: