Gravatar

#13221 filmz-Bruce 16 år siden

#13219 Uark!

#13220 Husk mig lige på, at der skal en chaperone med, næste gang du kommer på besøg ;)

Ellers har jeg lidt ondt i håret i dag ovenpå i nat. Lorte taxa'er!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13222 evermind 16 år siden

#13220 Men jeg har jo ikke engang råd til togbilletten ind til dig! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13223 filmz-Utyske 16 år siden

#13221 -

Så længe du ikke flasher penge, så går det nok, skal du se. :)

#13222 -

Du ved godt, at jeg ikke vil betale for noget jeg kan få gratis og husk på: jeg er også offentligt ansat, så jeg er ikke det rette træ at gå op ad. :-p
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13224 Lady Arwen 16 år siden

Forsinket tillykke til Skeloboy!!

I går var jeg lige et smut tilbage i tresserne - mine forældre tog mig med ind for at se Cliff and the Shadows :D Faktisk en rigtig god koncert, og det viste sig så, at jeg kendte alle de sange/instrumetal melodier som Shadows spillede, vidste bare ikke lige, at det var dem, der havde skrevet dem :D
Doctor Who <3
Gravatar

#13225 tiany 16 år siden

mr gaijin (13189) skrev:
#13188 Nazi-tur? Det lyder spændende :)

De er 3 måneder i New Zealand ;)

Valar morghulis
Gravatar

#13226 tiany 16 år siden

Har lige sat og læst Empires anmeldelse af The Lovely Bones og selvom den ikke får topkarakter, så gør den i hvert fald mig, endnu mere spændt på filmen.
Valar morghulis
Gravatar

#13227 gi-jones 16 år siden

tiany (13226) skrev:
Har lige sat og læst Empires anmeldelse af The Lovely Bones og selvom den ikke får topkarakter, så gør den i hvert fald mig, endnu mere spændt på filmen.

Den må da egentlig også være op over efterhånden. Glæder mig helt vildt til at få Jackson tilbage på banen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13228 filmz-jonasgr 16 år siden

Øv, hvorfor er det kun i drømme at man har en ung sexet nabo :(
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13229 tiany 16 år siden

gi-jones (13227) skrev:
Den må da egentlig også være op over efterhånden. Glæder mig helt vildt til at få Jackson tilbage på banen.

Desværre må vi vente lidt endnu - den får limited release i USA i midten af december og så følger resten af verden i løbet af januar. Bortset fra DK hvor vi må vente til marts! - ØV
Valar morghulis
Gravatar

#13230 Kiksmann 16 år siden

Utyske (13220) skrev:
#13219 -
Du skal bare ud og sutte pik for penge, min neger. Det styrker også tænderne, har jeg læst. :D

LOL den burde de benytte på AF :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: