Gravatar

#13211 dyg 16 år siden

Samme her! Mine bedsteforældre havde den på vhs, og hver gang jeg besøgte dem, så skulle jeg se den mindst en enkelt gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13212 danschier.dk 16 år siden

Har arbejdet på Bilmagasinet. Den film skulle have haft 14 oscars i følge en rundspørge på redaktionen.
Gravatar

#13213 gi-jones 16 år siden

Corgan (13202) skrev:
Du skal nok ikke være bange for at jeg vil trashe den. Filmen fungere fint i sin helhed, og rent effektmæssigt har den sine momenter. Jeg kan lige skrive en pm til dig én af dagene hvor jeg dykker lidt dybere i den, hvis det er ok?

Afgjort :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#13214 elwood 16 år siden

Lige kommet hjem fra en NFL Thanks Giving middag, bøvs, jeg er mæt, Kalkun, Yams, kartoffelmos, og noget banna cream pie (det sidste ikke min farvorit, men damm jeg er mæt.

Nåja spillet fatter jeg stadigvæk hat af 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13215 filmz-Bruce 16 år siden

#13180 Tillykke med 10'eren :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13216 Neslom 16 år siden

Ah okay. Kan godt være lidt besværligt, prøvede at holde mig til at modellere da jeg brugte det, men blev aldrig rigtig god til det, eller det var meget simpelt
Gravatar

#13217 wiseguy 16 år siden

Knægten er syg, så jeg arbejder hjemmefra i dag. I aften står den på julefrokost i firmaet.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#13218 lagoni 16 år siden

Skeloboy, lækkert med 10-tallet. Er du så færdig med det kursus og ude på de store jobsøgningsmarker igen?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13219 evermind 16 år siden

Er lige kommet fra tandlægen, og jeg har åbenbart skejet for meget ud ... To huller, og det ene har sgu været så smart at placere sig mellem to tænder, så der skal bores ned fra tyggefladen. Prisoverslaget lyder på omkring 2400 kr.

There goes Christmas ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13220 filmz-Utyske 16 år siden

#13219 -

Du skal bare ud og sutte pik for penge, min neger. Det styrker også tænderne, har jeg læst. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: