Om 20 minutter har jeg sørme ferie! :D Og på onsdag tager jeg til London - kommer hjem mandag. Det bliver en fed tur men hårdt for vi skal være ude af lejligheden i London søndag kl. 15 og om aftenen er det at vi skal ind os se Eddie Izzard Live. Så skal vi med fly mandag morgen kl. 6.30, så i stedet for at booke os ind på et hotel i 3-4 timer holder vi os vågne og vandrer London tynd ;) Men så kan vi også tage tidligt ud til lufthavnen så vi ikke skal haste.
Glæder mig men er træt af ikke rigtig at have nogle penge... kunne ellers være skønt bare at fyre penge af ;p Men et par film bliver det helt sikkert til.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Du skal ikke brokke dig når du har haft et 09 som du har ;)
Ellers har jeg siddet og spillet WOW hele dagen, samtidig med at jeg har passet den lille, så det har været noget til og fra hele tiden. Dog har vi fået leget en del og hygget os. (Hun er ret selvkørende) Jeg fik da en pala i 10. og nu gider jeg ikke mere i dag. Er træt af Eversong Woods og deres fimsede design..
Nu vil jeg ud og ha en smøg og zappe.. (altså bagefter)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har siddet og set et program optaget tidligere idag fra Dr.K ; "Lørdagshjørnet" hvor Mel Brooks var gæst. Kæft det var morsomt. 1 times topunderholdning med masser af sjove anekdoter og klip fra bl.a. "High Anxiety", "Producers, "Blazing Saddles" og tangoscenen fra "Silent Movie". :D
Til sidst kiggede hans kone Anne Banncroft forbi og sludrede med. Super hyggelig stemning. :)
Nu laver jeg ønskeseddel og hører Tegan & Sara's This Bussines of Art, (det andet album), som er ret interessant at lytte til, når man tænker på, hvor meget de siden hen har udviklet deres lyd.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Har tømmermænd :( Nu ved jeg hvorfor jeg drikker igennem så sjældent! Fruen har har taget tøserne med ud at handle og sønnike, som heldigvis er ved at blive rask igen spiller PS3, så jeg filmz-stener max.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Glæder mig til i aften hvor jeg skal til julefrokost med mit gamle arbejde. Det er fordelen ved at have været der næsten hele året, at jeg stadig kan få lov at crashe julefrokosten. Nu bliver det jo den sidste nogensinde fordi virksomheden lukker til 1.marts, så vi skal rigtig fyre den af.
#13251 wimmie 16 år siden
Og på onsdag tager jeg til London - kommer hjem mandag. Det bliver en fed tur men hårdt for vi skal være ude af lejligheden i London søndag kl. 15 og om aftenen er det at vi skal ind os se Eddie Izzard Live. Så skal vi med fly mandag morgen kl. 6.30, så i stedet for at booke os ind på et hotel i 3-4 timer holder vi os vågne og vandrer London tynd ;)
Men så kan vi også tage tidligt ud til lufthavnen så vi ikke skal haste.
Glæder mig men er træt af ikke rigtig at have nogle penge... kunne ellers være skønt bare at fyre penge af ;p
Men et par film bliver det helt sikkert til.
#13252 davenport 16 år siden
Ellers har jeg siddet og spillet WOW hele dagen, samtidig med at jeg har passet den lille, så det har været noget til og fra hele tiden. Dog har vi fået leget en del og hygget os. (Hun er ret selvkørende)
Jeg fik da en pala i 10. og nu gider jeg ikke mere i dag. Er træt af Eversong Woods og deres fimsede design..
Nu vil jeg ud og ha en smøg og zappe.. (altså bagefter)
#13253 Wangsgaard 16 år siden
Sidder på arbejde og har min første nattevagt alene scary... og er mega træt allerede og har først fri kl. 07...
#13254 NightHawk 16 år siden
Til sidst kiggede hans kone Anne Banncroft forbi og sludrede med. Super hyggelig stemning. :)
Nu laver jeg ønskeseddel og hører Tegan & Sara's This Bussines of Art, (det andet album), som er ret interessant at lytte til, når man tænker på, hvor meget de siden hen har udviklet deres lyd.
#13255 wiseguy 16 år siden
#13256 tiany 16 år siden
#13257 elwood 16 år siden
Kopimaskinen, skal på overarbejde!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13258 tiany 16 år siden
#13259 Lady Arwen 16 år siden
#13260 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"