#13243 Det er også et ganske rammende udtryk. Et meget enkelt ord til en enkel handling. Altså at knalde. Ikke sex. Sex er mere komplekst end at knalde. Har jeg hørt nogle piger sige, efter vi har knaldet.
Jeg ville ellers gerne se Berlin Alexanderplatz nu på DR K, men jeg har ikke kanalen på fjernsynet der hvor jeg er i øjeblikket, og jeg jeg prøver at bruge DR's live visning over nettet, får jeg ikke andet end støj i højtalerne. Øv!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har lige spillet lidt God of War 1 på PS3'eren. Man kan godt mærke at der er sket en del med styringen siden PS2-dagene, men umiddelbart virker det ret sjovt.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Jeg har lige taget afsked med min bror, som inviterede mig ud på øl og kineserbuffet (så mange kinesere, jeg kunne spise! :D), så jeg fik en skid på og blev stopmæt. Sateme tiltrængt oven på en dag af de mindre fede!
Bagefter sjoskede vi hjem til mig og gik i gang med at se Walk the Line, som jeg selv vil se videre på om lidt, da min bror desværre måtte smutte for at nå sit tog.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Kommet hjem fra julefrokost i Carlsberg tappehallerne, hvilket jeg er glad for. Jeg var slet ikke gearet til party eller øl efter i går og slet ikke med morgendagen in mente. Så nu kan jeg lige slappe lidt af.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#13241 wimmie 16 år siden
#13242 danschier.dk 16 år siden
#13243 filmz-Utyske 16 år siden
#13244 Ericmase 16 år siden
#13245 mr gaijin 16 år siden
Har jeg hørt nogle piger sige, efter vi har knaldet.#13246 Kruse 16 år siden
#13247 filmz-Utyske 16 år siden
#13248 evermind 16 år siden
Bagefter sjoskede vi hjem til mig og gik i gang med at se Walk the Line, som jeg selv vil se videre på om lidt, da min bror desværre måtte smutte for at nå sit tog.
#13249 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13250 filmz-Bruce 16 år siden