Gravatar

#13311 evermind 16 år siden

Ah, så blev den ene tand ordnet i dag, og jeg slap fra det uden at behøve bedøvelse, så det er da et par hundrede ekstra, jeg kan bruge på film eller julegaver ...

Ud over dét er jeg først lige kommet hjem fra arbejde. Jeg havde glemt, at der var møde efter fyraften, og det var fandeme så kedeligt, så mit hoved var ved at falde af. Kun takket være en kollega, der puffede til mig, undgik jeg at falde i søvn midtvejs.

Lige nu har jeg lyst til at gense Ørneborgen, som jeg ikke har set, siden jeg var en knægt. Jeg tvivler dog desværre på, at jeg kan klare to en halv times film lige nu, også selv om det gælder en strapping young Clint Eastwood, der afvikler nazister, og så skal jeg tidligt op i morgen.

But sometime soon ... Et eller andet har bragt mig i ældre film-modus for tiden. Okay, måske ikke "bruce-ældre" film, men stadig ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13312 filmz-jonasgr 16 år siden

Brian Orndorf er blevet inspireret og har også lavet en filmliste. Hans liste indeholder en liste over hans 25 favoritter fra dette årti. Det bliver spændende at følge: The 25 Best Films of 2000-2009
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13313 filmz-Bruce 16 år siden

#13311 Du kan ikke kæmpe imod! Alle bliver klogere med alderen ... bare vent og se :)

#13312 Sgu også en fejl, at jeg ikke har fået set "Broke my Back Mounting him" endnu.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13314 evermind 16 år siden

bruce (13313) skrev:
#13311 Du kan ikke kæmpe imod! Alle bliver klogere med alderen ... bare vent og se :)

Jeg frygter, at jeg bare bliver dement. Det føles, som om det allerede er godt i gang ... :S

bruce (13313) skrev:

"Broke my Back Mounting him"

Haha! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13315 filmz-Bruce 16 år siden

evermind (13314) skrev:
Jeg frygter, at jeg bare bliver dement. Det føles, som om det allerede er godt i gang ... :S

En afledt effekt af åreladning i forsøget på at blive en zombie!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13316 Skeloboy 16 år siden

#13312 - aner ikke hvem han...men han har X-Men 2, så meget troværdig kan han sgu ikke være...:)
Gravatar

#13317 filmz-jonasgr 16 år siden

#13316 Han har af og til nogle kontroversielle valg. Blandt andet var han en af de få som godt kunne lide den nye Indy men ikke brød sig så meget om Wall-E (hvilket han blev bombarderet med hademails for, som han har publiceret). Jeg er ikke altid enig med ham, men han argumenterer godt og skriver underholdende og er derfor en af de anmeldere som jeg følger.

Jeg synes nu ellers at X-Men 2 er ret god indenfor dens genre, men ikke en jeg vil putte på en topliste.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13318 Kiksmann 16 år siden

#13310 - Og hvad endnu mere genialt er, at nu kan Google bedre overvåge dig end før. Det er nemlig ikke kun Microsoft som "holder" øje. Jeg er mere spændt på at læse omkring, hvad de gør med al den data som de opsamler omkring deres brugere.

Er der så nogen der ved om der kommer en såkaldt "pakke" eller om det hele kun vil foregå som Cloud?

Tja ellers sidder jeg sgu og mugger lidt over at jeg er blevet fyret fra mit job i Tyskland, dog har selskabet tilbudt mig en stilling i Danmark, bare ikke med samme vilkår, så lige nu er jeg lidt i vildrede omkring hvilket valg jeg skal træffe. Men det løser sig nok, tror jeg satser på en lotto kupon på lørdag :-)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13319 danschier.dk 16 år siden

#..318 Nu er min konklusion jo, at det geniale ligge i at man kan lave sit eget wave-system for at google jo netop ikke kan overvåge dig.

... og det var da noget lort med det job :-( Men skriv lige hvis det virker at spille Lotto i sådan en situation. Så vil jeg også prøve det!
Gravatar

#13320 rockysds 16 år siden

X-Men 2 > Brokeback Mountain ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: