Gravatar

#2661 Highland Park 15 år siden

#2660: Haha, ja det var nok derfor elwood. ;D

Det gør vi! Jeg glæder mig allerede meget. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2662 filmz-jonasgr 15 år siden

Hvorfor skal det regne så meget i dag ?

Gider ikke ind at ordne de ting jeg skal gøre, men er nødt til det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2663 tiany 15 år siden

#2662 Du kan bare komme hjem til DK, her skinner solen fra en skyfri himmel (i hvert fald i Kolding)
Valar morghulis
Gravatar

#2664 Bony 15 år siden

Her har det så skiftevis sneet og haglet. Lorte vejr!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2665 filmz-Bruce 15 år siden

Min datter spiller Little Big Planet. Hvor er det herligt at se kreativitet og gameplay stadig blomstrer i spilverdenen. Super børnevenligt spil og skægt at se på for de voksne. Men far kunne nu godt tænke sig World at War :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2666 DarkLight 15 år siden

børnevenligt? Det er jo total svært! :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2667 filmz-Bruce 15 år siden

#2666 Hun rullede med klatten efter 5 minutter :) Jeg har prøvet og jeg er absolut ikke god ven med konsol spil. Gi' mig et keyboard og en mus!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2668 Highland Park 15 år siden

Jeg har lige læst følgende artikel:
Komiker er idømt 45 års fængsel - Militærjutaen i Myanmar dømmer landets kendteste komiker og videoproducent til et lille halvt århundrede bag tremmer.

Et lille uddrag:
Zarganar er domfældt for at have overtrådt Myanmars lov om elektronisk kommunikation.

Det plejer at betyde, at lovbryderen har brugt internettet til at sprede oplysninger, som regimet anser for at være ulovlige, fordi de indirekte eller direkte udtrykker kritik af magthaverne.

En forbudt Rambo-film
Sagerne mod Zarganar blev rejst, efter at politiet havde ransaget hans hjem og konfiskeret flere forbudte film, heriblandt Rambo-filmen fra tidligere i år, hvor Sylvester Stallone har instruereret sig selv i hovedrollen som den tidligere Vietnam-veteran, der skyder, dræber og lemlæser et ukendt soldater fra den burmesiske regeringshær.

Ifølge flere af Zarganars slægtninge fandt politiet også en kopi af en stærkt kontroversiel privat videooptagelse af det bryllup, hvor den ledende juntageneral Than Shwes datter bliver gift i en ceremoni, der er spækket med champagne og diamanter.

Efter at videoptagelsen i fjor i hemmelighed blev vist på cafeer og i private hjem, udløste den en storm af vrede og demonstrationer.


Jeg er målløs...
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#2669 elwood 15 år siden

#2665 Sackboy is to damm cute!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2670 Highland Park 15 år siden

#2669: Ah phew! Et kort øjeblik troede jeg lige, at det var navnet på en af tyrannerne fra Myanmar-regimet. :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: