Gravatar

#13331 Michael Andersen 16 år siden

#13329 Det forholder sig sådan. De har Master Image-systemet.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13332 danschier.dk 16 år siden

"..330 ja men hvornår ham man sidst kunne bruge fornuften til noget som helst...
Gravatar

#13333 Kruse 16 år siden

#13331: Nice nok! Og tak for hjælpen :)

Jeg mindes bare ikke at have hørt noget om at Avatar kunne vises i 3D i Esbjerg. Men fedt nok!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13334 filmz-jonasgr 16 år siden

Rigtig godt Ebert interview af Jason Reitman

Jeg får bestemt ikke mindre lyst til at se Up in the Air af dette interview.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13335 evermind 16 år siden

Ahhh, har lige udløst herlige endorfiner ved at bestille Dawn of the Dead på blu-ray.

Udsigterne er lovende! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13336 MouseMickey 16 år siden

#13331 Hvad er forskellen på de forskellige systemer? Kan se der står Dolby 3D i Klovborg.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#13337 dyg 16 år siden

#13335 - Hvor har du købt den, hvad har du givet, og er det kun original-udgaven af filmen, der er at finde på skiven?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13338 lagoni 16 år siden

Filmquiz!!!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13339 Wangsgaard 16 år siden

Har lige givet Jack julemandshue og skæg på, så er han klar til julen.

Ser October road og undre sig over kanal 4 har købt denne serie når den er slut i USA med få afsnit. De spiller ringe de fleste, men hvis det ikke var for den meget lækre Bryan Greenberg ville jeg se noget andet.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13340 filmz-Utyske 16 år siden

Sidder og bander over at postmanden stadig ikke har vist sig med min nye computer.. cocksucker!
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: