Gravatar

#13361 dyg 16 år siden

Jeg må hellere lege lidt med den, så snart Cinema Paradiso er slut.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13362 wimmie 16 år siden

Har du færdiggjort den før?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13363 wimmie 16 år siden

Altså quizzen..ikke Cinema Paradiso...
Gravatar

#13364 filmz-Utyske 16 år siden

Argh! Det lader til at postmanden ikke gad at aflevere min pakke og har bare meldt den som om at jeg ikke var hjemme. :(
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13365 lagoni 16 år siden

Jeg har før færdiggjort den Empire-quiz, men åbenbart ikke på denne computer, hvor jeg så kun har 22 gemt. Jeg er oppe på 33 nu, det irriterer mig at jeg godt kender allesammen, men bare er for glemsom!

Sidder derudover med Christians Filmquiz, den er svær denne gang. Jeg er oppe på 21 og tror ikke jeg kommer meget længere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13366 evermind 16 år siden

nayze (13354) skrev:
@gi jones - Det er ikke min favorit-zombiefilm, men det er da absolut en af de bedste. Så ja, jeg er ret vild med den.

Men favoritten er ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13367 dyg 16 år siden

#13363 - Jeps, jeg har færdiggjort både m&ms og empire, men det er noget tid siden, så jeg kan ikke huske dem alle.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13368 wimmie 16 år siden

Ok, jeg gi'r vist op på de sidste 5 ;)

Mangler bl.a. den dér drage og cheerleaders....
Gravatar

#13369 Michael Andersen 16 år siden

Har lige læst at den lille biograf i Thisted har skaffet sig 3D udstyr. Det er sgu godt gået af så lille en by: http://nordjyske.dk/..

He he, Thisted er en storby i forhold til de 700 mennesker der bor i Klovborg ;D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13370 wimmie 16 år siden

Ok, fandt den med dragen...og 1 mere - mangler kun 3 nu ;)

Og nu snød jeg mig til de 3 sidste...kan godt forstå jeg ikke kunne gætte den med de 3 cheerleaders (tror næsten ikke på at nogen har gættet den uden at snyde ;)

Skriv ny kommentar: