#13336 Dolby 3D er baseret på en nyere teknik end Master Image, RealD og (og IMAX 3D for den sags skyld, selvom man ikke kan se biograffilm i det i Danmark), så der er rettet nogle vigtige fejl, så der ikke er slør ved hurtige bevægelser og man behøver ikke sidde midt for lærredet.
Men det er også den dyreste løsning, fordi man skal købe udstyret og brillerne, imodsætning til de andre hvor man lejer udstyret og bruger engangsbriller.
Det handler egentlig bare om, at jeg godt ville have filmen på blu-ray, fordi udgivelsen i følge bluray.com skulle være en rigtig god opgradering. Men når jeg alligevel opgraderer, vil jeg selvfølgelig gerne dækkes bedst muligt ind og konkluderer så, at skal jeg vælge mellem en udgivelse med korrekt billedbeskæring eller en med to ekstra versioner i SD (som jeg i forvejen har på dvd i den dobbeltdisc-udgave, jeg i sin tid købte og derfor lige så godt kan holde fast på) - ja, så vil jeg sgu godt have filmen i det korrekte billedformat. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#13356 - det er sådan nogle gode quizzer, sjovt havde jeg kun hørt om Empires og ikke M&M's dimsen :D Jeg sad og bøvlede med m&m's quizzen i går men blev ikke helt færdig...
#13351 Michael Andersen 16 år siden
#13336 Dolby 3D er baseret på en nyere teknik end Master Image, RealD og (og IMAX 3D for den sags skyld, selvom man ikke kan se biograffilm i det i Danmark), så der er rettet nogle vigtige fejl, så der ikke er slør ved hurtige bevægelser og man behøver ikke sidde midt for lærredet.
Men det er også den dyreste løsning, fordi man skal købe udstyret og brillerne, imodsætning til de andre hvor man lejer udstyret og bruger engangsbriller.
Her er en masse artikel og meninger om hvad der er bedst: http://www.imdb.com/title/tt0499549/board/thread/1...
#13352 evermind 16 år siden
Det handler egentlig bare om, at jeg godt ville have filmen på blu-ray, fordi udgivelsen i følge bluray.com skulle være en rigtig god opgradering. Men når jeg alligevel opgraderer, vil jeg selvfølgelig gerne dækkes bedst muligt ind og konkluderer så, at skal jeg vælge mellem en udgivelse med korrekt billedbeskæring eller en med to ekstra versioner i SD (som jeg i forvejen har på dvd i den dobbeltdisc-udgave, jeg i sin tid købte og derfor lige så godt kan holde fast på) - ja, så vil jeg sgu godt have filmen i det korrekte billedformat. :)
#13353 wimmie 16 år siden
Nu har jeg siddet med den i en time...mangler de sidste 6 film :/
#13354 dyg 16 år siden
#13353 - Har du ikke været igennem den før? Hvad er det for seks du mangler, så skal jeg nok sidde og fryde mig over det :)
#13355 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13356 wimmie 16 år siden
Nej, jeg kendte kun M&M's quizzen... jeg mangler kun 5 nu... - siger ikke hvilke ;p
#13357 dyg 16 år siden
#13358 Lady Arwen 16 år siden
#13359 dyg 16 år siden
#13360 wimmie 16 år siden
tager lige en pause fra de sidste 5 mens jeg ser "Whose line is it anyway" og spiser toast :)