Det er blevet koldt - men rart med noget der minder om rigtig decembervejr.
Var i Tyskland i går og provianter lidt til weekendens julefrokost, meget hyggeligt. Bortset fra at min svigerfar kom med en kommentar så man skulle tro han gik i kirke hver søndag og var bongven med Pia K, men jeg gad virkelig ikke at diskutere det med ham, for han kørte helt op i en spids da jeg bare nævnte at det var jeg ikke enig i.
Det her må simpelthen være bunden af min karriere som medarbejder for den ex virksomhed jeg var ved indtil den 30/11-09. Måtte møde ind for at tømme mit skrivebord, tjek. Måtte overgive mine projekter, tjek. Om jeg ikke kunne omstille mine opgave i vores wtm system, da jeg var den eneste som kunne det? fatter hat, men tjek. Om jeg ville ansættes igen på konsulent basis for det halve af hvad jeg fik i dag??? Da en af deres store kunder havde fundet ud af jeg ikke var der mere og ikke længere så formålet med at fortsætte der længere, nope tjek til det, nu koster jeg det dobbelte ^^
Hvad sker der for dem??? så kunne de sgu lade være med at fyre mig, men nu vil jeg ikke arbejde for dem mere, det der er sgu for useriøst!!!
Efter jeg er kommet hjem, fået bestilt pizza til mig og ungerne (grillmad til konen), og fundet en god flaske vin, en god film tror jeg nok Atlantic City, så skal min aften da nok blive god.
Det er 1'eren. Vil gerne have gennemført det, før jeg går i gang med 2'eren og synes faktisk at det er helt okay indtil videre. Jeg kan godt se hvorfor nogle finder det for ensformigt, men synes til gengæld at spillet er så kort, mangler kun en mission nu, at det aldrig bliver et alt for stort problem. Det der irritere mig mest ved spillet er faktisk de der tiggerdamer og sindssyge folk, der skubber til en så man nogle gange vælter ind i en soldat og starter en jagt, når man egentlig bare vil videre til næste mission.
Historien er egentlig også spændende nok, selvom den også er lidt langt ude:
Den del med at vores gener også gemmer minder fra vores forfædre, som de kan "hacke" sig ind, med en special maskine, finder jeg lidt for langt ude. Selv for et spil med sci-fi elementer. :D
Men ellers et ganske fedt spil indtil videre, selvom det har lidt problemer hist og her.
#13381 cyberzed 16 år siden
#13382 tiany 16 år siden
Var i Tyskland i går og provianter lidt til weekendens julefrokost, meget hyggeligt. Bortset fra at min svigerfar kom med en kommentar så man skulle tro han gik i kirke hver søndag og var bongven med Pia K, men jeg gad virkelig ikke at diskutere det med ham, for han kørte helt op i en spids da jeg bare nævnte at det var jeg ikke enig i.
#13383 elwood 16 år siden
Okay, hvem er den sjover der pillede mit kable fra i switchen?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13384 Highland Park 16 år siden
Ooh... så skal jeg da have mig et abonnement. :)
#13385 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13386 Bobby Singer 16 år siden
Glæder mig bare til at få fri, så jeg kan komme hjem og game noget Assassins Creed.
#13387 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13388 Wangsgaard 16 år siden
Jeg sidder også på skolen og laver aflevering til fredag og så har jeg læseferie. Dog kan jeg overhoveder ikke også al det jeg skal læse.
#13389 Kiksmann 16 år siden
Hvad sker der for dem??? så kunne de sgu lade være med at fyre mig, men nu vil jeg ikke arbejde for dem mere, det der er sgu for useriøst!!!
Efter jeg er kommet hjem, fået bestilt pizza til mig og ungerne (grillmad til konen), og fundet en god flaske vin, en god film tror jeg nok Atlantic City, så skal min aften da nok blive god.
#13390 Bobby Singer 16 år siden
Det er 1'eren. Vil gerne have gennemført det, før jeg går i gang med 2'eren og synes faktisk at det er helt okay indtil videre. Jeg kan godt se hvorfor nogle finder det for ensformigt, men synes til gengæld at spillet er så kort, mangler kun en mission nu, at det aldrig bliver et alt for stort problem. Det der irritere mig mest ved spillet er faktisk de der tiggerdamer og sindssyge folk, der skubber til en så man nogle gange vælter ind i en soldat og starter en jagt, når man egentlig bare vil videre til næste mission.
Historien er egentlig også spændende nok, selvom den også er lidt langt ude:
Men ellers et ganske fedt spil indtil videre, selvom det har lidt problemer hist og her.