Gravatar

#13391 filmz-Utyske 16 år siden

Jeg er lige blevet færdig med at installere software på mit nye, lille mediacenter til stuen og har fået overført alt musik dertil. Desværre viste det sig at de danske forhandlere havde lovet mere end de kunne holde og drevet deri ikke var et HD DVD/BD-combodrev, men kun et BD-drev, med mulighed for at brænde dvd'er.

Til trods for det, er det en herlig, lille maskine og jeg er ganske tilfreds, selvom det ikke ligefrem er nemt at finde BD-software til en fornuftig pris, men det må komme ved en senere lejlighed.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13392 Herrguth 16 år siden

#Lagoni, Ja, jeg synes godt nok også at filmquizzen er svær denne gang. Jeg kan kun 13 af dem...
Gravatar

#13393 Steffan Rasmussen 16 år siden

Har 23 efter første gennemgang. Satser på at runde de 30 inden jeg går i seng.

Men som sædvanligt må man undres over chuck. Han er allerede i mål.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#13394 mr gaijin 16 år siden

#13389 Har ledelsen paphatte på i dit firma? Røde næser? Sidder de på pruttepuder? Hvis ikke, så tyder det på, at det ikke er en dårlig practical joke, og at de slet og ret er nogle fjolser. Find dig et bedre sted at arbejde. Prøv eventuelt den store kunde, som ikke har brug for dit firma uden dig.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#13395 Ericmase 16 år siden

Min far har fået sig en Iphone. Gid det var mig. :p
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13396 Kiksmann 16 år siden

mr gaijin (13394) skrev:
#13389 Har ledelsen paphatte på i dit firma? Røde næser? Sidder de på pruttepuder? Hvis ikke, så tyder det på, at det ikke er en dårlig practical joke, og at de slet og ret er nogle fjolser. Find dig et bedre sted at arbejde. Prøv eventuelt den store kunde, som ikke har brug for dit firma uden dig.
Det vil jeg også forsøge. Desværre har denne virksomhed ladet nogle af de gamle chefer besidde stillinger i bestyrelsen, måske ikke det klogeste valg. Men deres valg, jeg er gået hen og blevet temmelige ligeglad.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13397 HonoDelLoce 16 år siden

Hold da op hvor skal man da sidde på Flickchart længe for at få bare et NOGENLUNDE billede af en rangliste over de film man har set :D

Lige nu ser min Top 5 således ud

#1 Predator
#2 Full Metal Jacket
#3 Dogma
#4 Face/Off
#5 Jaws

Og selvom det da alle er film jeg synes godt om, så er de langt fra at være i nærheden af min top 5, 10 eller 20 for den sags skyld :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13398 dyg 16 år siden

#13397 - Yeah, jeg gav også op efter 5-600 stemmer, det tager bare for lang tid.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13399 tiany 16 år siden

Sidder og ser ekstramaterialet på Star Trek - The Voyage Home BD.
Valar morghulis
Gravatar

#13400 elwood 16 år siden

#...387

hvis du har set konsol traden vil du ogsa kende min mening om no please sir I have no money damerne hehe. Historien fangede mig overraskenr meget og I 2blir det virkelig onteessant.

Saa der er noget og glæde sig til 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: