Gravatar

#13411 filmz-jonasgr 16 år siden

Kigger på anmeldelser, Ebert synes Up in the Air er fremragende ,glæder mig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13412 Lady Arwen 16 år siden

Har endelig fået min dørnøgle tilbage efter at have glemt den i en venindes bil :D
Har også fået købt diverse ind, så jeg imorgen kan starte med at bage. Skal have bagt honningkager og brunkager imorgen og der skal også engang (starten af december) laves pebernødder, julelagkage, luciabrød, fedtkager, fedtebrød og rensdyrkager. Nå ja plus rutebiler og vanillekranse jeg skal bage sammen med min mor... Åh tror det er et lidt ambitiøst projekt, jeg er startet på :D Plus konfekt!
Doctor Who <3
Gravatar

#13413 Thomsen 16 år siden

Æv, jeg kan mærke, at jeg er begyndt at blive en smule paranoid, efter jeg mistede en del forsendelser i forrige måned. Jeg har flere film, der nu har været på vej fra USA i 2-3 uger (alle sendt som den dyrere premium mail), og jeg er straks begyndte at mistænke mit postbud, selvom jeg jo godt ved, at der kan være ekstra leveringstid her i december. Det hjælper heller ikke, at kæresten har bestilt en netbook til levering på min adresse. Den blev afsendt mandag og er stadigvæk ikke dukket op. Argh!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13414 filmz-Bruce 16 år siden

#13411 Kanon! Herligt!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13415 Neslom 16 år siden

Har også lige læst det, ser frem til den film. Læste også hans anmeldelse af Brothers som jeg glæder mig rigtig meget til
Gravatar

#13416 Wangsgaard 16 år siden

Sidder på skolen og spiser pizza, mens min gruppe og mig prøver at færdigøre vores rapport som skal afleveres i morgen
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#13417 lagoni 16 år siden

Jeg er lige kommet hjem fra julehygge med studiet efter vores (for de flestes vedkommende) sidste universitetsundervisning nogensinde. Nu skal der spises aftensmad og slappes af, måske læses lidt til opgave.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#13418 Highland Park 16 år siden

Dan Túrell roterer i sin grav:
Nu er det pul igen
Henrik Palle skrev:

Ihukommende dette er det tankevækkende at få Magasins julekatalog mellem hænderne. Thi i dette julekatalogernes svar på Richard Wagners ’Nibelungens ring’ er en hel side såmænd helliget ingen ringere end julemodstanderen Dan Turèll alias den flamboyante flanør Onkel Danny.

Midt på siden ses et billede af ham i hans velmagtsdage, siddende med sorte shades i sort læderjakke med sortlakerede negle – cool som ind i helvede. Omkring hans kontrafej annonceres der så for diverse effekter, man kan erhverve sig med henblik på at komme til at ligne ham mest muligt.

[...]

Det fulde Dan-udstyr løber op i nærheden af 10.000 kroner – heraf 169,95 til den litterære del af kostumet, nemlig bogen med fortællingerne. Det er selvfølgelig også en sum, men til gengæld kan man så komme til at ligne en af nyere dansk litteraturs mest læste og elskede sprogmestre – minus talentet, forstås.

[...]

Men det forekommer en kende stærkt, at en forfatter, til og med afdød og derfor uden mulighed for at sige fra, som åbent og utvetydigt bekendte sin indgroede modvilje mod den kommercielle jul og alt dens væsen, spændes for en vogn, der alene handler om at lutre netop julekommersen i dens mest renlivede form.

Det er ganske enkelt et overgreb mod en stor sprogkunstners eftermæle. Men samtidig en bekræftelse af, at han havde ret, når han kritiserede julen for at have udartet til en indholdstømt omgang materialisme.

For satan, hvor er det ikke kønt. Og det bliver ikke bedre af, at Poul Henningsen, Pusle Helmuth og Allan Simonsen også lige får en tur i julesulesølet.

Men han tager til genmæle:
[url= Turèll & Halfdan E - Jul Igen Pul Igen[/url]
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13419 Michael Andersen 16 år siden

Sidder og ser Avatar Live med Cameron, Saldana og Worthington:

http://www.mtv.com/movies/
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#13420 Ericmase 16 år siden

Får downloadet flere trailere på min mobil via "Free Studio Manager 4.2.4.69" hvis der er nogen der slet ikke kan finde ud af hvordan man gør. Du kan downloade "Free Studio Manager 4.2.4.69" her: http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-softwar... :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: