#13389 Godt gået! Magen til klaphatte skal man da lede længe efter? Eller det skal man måske desværre ikke :( Hvad beskæftiger du dig med?
Tak for det :-)
IT Hosting, Outsourcing, Backup, hardware og software salg.
Det positive er at jeg er blevet ringet op af den "tidligere" konkurrent, de vil meget gerne invitere på en kop kaffe ^^ Har sendt en ansøgning afsted, der er sidste ansøgnings dag her den 16., de har allerede meldt positivt tilbage, så jeg syntes ikke det ser så slemt ud lige nu. Så jeg krydser fingere da jeg ved det er en meget svær tid at få noget nyt arbejde i.
Hvor blev det gode vejr af? Havde egentlig planer om at skulle cykle ind til byen i dag, da jeg har nogle breve jeg skal have afleveret diverse steder, men det gider jeg da ikke når det står ned i stænger. I stedet valgte jeg at gå over og handle ind til risalamande, som jeg skal lave i weekenden i forbindelse med den julefrokost vi skal holde.
Jeg sidder og stener lidt på kontoret. Kl. 17 er der foredrag med en fotograf, der har været verden rundt for at fotografere, bl.a. har han fotograferet for forsvaret i krigszoner. Det bliver forhåbentligt spændende.
Aftenen kommer nok til at gå med endnu en film fra min "must see" liste.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#13401 filmz-Bruce 16 år siden
#13402 tiany 16 år siden
#13403 DarkLight 16 år siden
Thisted Rocks! :)
#13404 Kiksmann 16 år siden
Tak for det :-)
IT Hosting, Outsourcing, Backup, hardware og software salg.
Det positive er at jeg er blevet ringet op af den "tidligere" konkurrent, de vil meget gerne invitere på en kop kaffe ^^
Har sendt en ansøgning afsted, der er sidste ansøgnings dag her den 16., de har allerede meldt positivt tilbage, så jeg syntes ikke det ser så slemt ud lige nu. Så jeg krydser fingere da jeg ved det er en meget svær tid at få noget nyt arbejde i.
#13405 filmz-Utyske 16 år siden
Dagen startede med at brandalarmen gik omkring kl. 8.15, herefter er det væltet ind med kald and I'm not even supposed to be here today! :'(
#13406 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13407 dyg 16 år siden
#13408 Benway 16 år siden
#13409 tiany 16 år siden
I stedet valgte jeg at gå over og handle ind til risalamande, som jeg skal lave i weekenden i forbindelse med den julefrokost vi skal holde.
#13410 dyg 16 år siden
Aftenen kommer nok til at gå med endnu en film fra min "must see" liste.