Der er dømt eksamens læsening fra nu af og 14 dage frem og gider ikke :(
Har lige købt billetter til John Mayer koncert, har engang været mega fan, så håber det bliver et dejligt gensyn og en tur tilbage til dengang man var ung og uerfaren
De små overtog køkkenet i går (14, 10 og 10 år) og lavede mad til en ven og jeg, mens vi drak øl og så Moon. De startede ud med hjemmelavede forårsruller, lavet med butterdej, lynstegt svinekød, chili, koriander og stegt i jordnøddeolie. Smagte FORRYGENDE!!! Derefter nudler med stegt kylling i kokosmælk med en smule chili og persille. Igen, smagte det super! Og vanilleis med friterede bananer. De gjorde det over al forventning og de nød det. Ikke sidste gang vi skal vartes op af de små :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Christ... og så har underboen støjende sex igen! Oh, the humanity!
Jeg har ikke noget mod sex. Jeg er faktisk en rimeligt stor fan af det. Jeg har endda selv prøvet det engang. Og støjende sex er helt fint. Men bare ikke hele tiden og slet ikke, hvis den, der stønner højest og kan høres så snart, man træder ind i opgangen flere etager nede, er fyren...
Vi kan bytte i en periode, hvis du ikke har noget imod at høre på narkomaner, der skændes højlydt i flere timer ad gangen? :)
Still, you have my sympathy ... :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har været ude og kigge på ny bil i dag.. Så på to Ford Mondeo Station Car, den ene fra 2004, den anden fra 2006.. Den nyeste er 25'000 dyrere, men har så også kørt 55'000km mindre, og har ESP.. Skal ud og prøvekøre dem på mandag, regner jeg med.. Håber på at nå ud og kigge på et par Toyota Avensis Station Cars her i morgen..
Den næste uges tid bliver helt spændende, med blik på hvilket køretøj jeg har, når den er omme ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
har endelig sat mig ned for at begynde at læse op til eksamen. Dette betyder altid at jeg får hørt en masse musik. Sidste gang var det Tim Christensens nye cd, men i år er det The whitest boy alive som jeg lige har fået ned på ipoden og det er meget funky og lige det man har brug for at komme igang.
#13471 Wangsgaard 16 år siden
Har lige købt billetter til John Mayer koncert, har engang været mega fan, så håber det bliver et dejligt gensyn og en tur tilbage til dengang man var ung og uerfaren
#13472 tiany 16 år siden
#13473 filmz-Bruce 16 år siden
#13474 evermind 16 år siden
Vi kan bytte i en periode, hvis du ikke har noget imod at høre på narkomaner, der skændes højlydt i flere timer ad gangen? :)
Still, you have my sympathy ... :(
#13475 filmz-Bruce 16 år siden
#13476 davenport 16 år siden
#13477 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13478 HonoDelLoce 16 år siden
Den næste uges tid bliver helt spændende, med blik på hvilket køretøj jeg har, når den er omme ! :D
#13479 Kiksmann 16 år siden
Ellers held og lykke med "jagten"
#13480 Wangsgaard 16 år siden