#13430 - Fortæl endeligt, hvad du synes om diNovo Mini når du køber det, jeg har længe overvejet at investere i et. Personligt mangler jeg at købe keyboard, fjernbetjening (Harmony One tror jeg) og så et bd-drev til mit mediecenter. Engang skal jeg også have købt et nyt kabinet, da det gamle er stort og grimt (og på trods af størrelsen alligevel kun kan indeholde en enkelt harddisk..).
Bare køb. Den er awesome!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så blev det anden søndag i advent - det vil sige, at aftenen er gået med at spise risalamande rester og se The Bourne Supremacy. Det er stadig ikke blevet besluttet hvad vi skal lave 4. søndag i advent.
Har forresten lige set at "The Blind Side" har overtaget første pladsen i USA fra "New Moon". Er sgu rimelig imponeret, det er da et stykke tid siden at Sandra Bullock har haft et sådan hit.
Kom lidt tættere på mit pc problem, ser ud til dte endten er grafik kortet eller PSU'en der fejler.
Min 750 Watt kan godt drive min vens pc, hvis vi sætter den til, men det virker, som om den ikke vil trække min pc, som om kun "noget" af den virker pludselig.
Så det skal lige testes ved lejlighed, af en der har PCI-express og mere krævene pc. gi-jones blir nok kontaktet en af dagene 8-)
Men suk, det godt nok irreterne. Godt nok kan jeg tjekke mails på ps3, eller Ipod Touch, men det ikke optimalt i længden.
Bortset fra det, har jeg haft en forrygene weekend, med Dans i Randers, hvor jeg var igang fra klokken 14 om lørdagen, med kursus, til omkring klokken halv 1... 2 stykker om natten, hvor vi sluttede, good times.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13521 MOVIE1000 16 år siden
jeg synes det er en film der godt kunne bruge nogle pauser
#13522 DarkLight 16 år siden
Bare køb. Den er awesome!
#13523 Corgan 16 år siden
Consider it done! :-)
#13524 tiany 16 år siden
Har forresten lige set at "The Blind Side" har overtaget første pladsen i USA fra "New Moon". Er sgu rimelig imponeret, det er da et stykke tid siden at Sandra Bullock har haft et sådan hit.
#13525 MouseMickey 16 år siden
Der er godt nok mange sjove :) Link
#13526 DarkLight 16 år siden
#13527 filmz-Bruce 16 år siden
Land of Whimsy rapporterer
#13528 Lady Arwen 16 år siden
#13529 elwood 16 år siden
Min 750 Watt kan godt drive min vens pc, hvis vi sætter den til, men det virker, som om den ikke vil trække min pc, som om kun "noget" af den virker pludselig.
Så det skal lige testes ved lejlighed, af en der har PCI-express og mere krævene pc. gi-jones blir nok kontaktet en af dagene 8-)
Men suk, det godt nok irreterne. Godt nok kan jeg tjekke mails på ps3, eller Ipod Touch, men det ikke optimalt i længden.
Bortset fra det, har jeg haft en forrygene weekend, med Dans i Randers, hvor jeg var igang fra klokken 14 om lørdagen, med kursus, til omkring klokken halv 1... 2 stykker om natten, hvor vi sluttede, good times.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13530 filmz-jonasgr 16 år siden
Og så med en af de mest spoilerfyldte trailers i Cast Away traileren. Se den ikke, hvis i ikke har set filmen (som i øvrigt er rigtig god).
'Cause I'm evil"