Gravatar

#2701 elwood 15 år siden

Lige set The Running Man hehe, jeg havde fuldstændig glemt denne lille ja perle kalder jeg det, er vild med de ekstrem kiksede bad guys, og så den hel igennem sterotype fremstilling af Amerikaner der er hjernevasket af reality tv, well i dag begynder tingene sku lidt og ligne filmens tilstand mere og mere faktisk.

Og så har den jo også et par gode one liners eller to

Et nostalgisk blik tilbage på 80'er æra'en

"Im going to buy some more steroids"

Ahh gode gamle Sven ham ved man hvor man har.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2702 filmz-Kadann 15 år siden

#2701 -

"The Running Man" er sgu en lille perle. Masser af Arnie-goodness og Sven i storform. :D
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2703 filmz-jonasgr 15 år siden

Da jeg er ved at læse "Falling Man" af Don DeLillo, som i øvrigt er en indtil videre fantastisk skildring af 9/11 godt filmmateriale også, tjekkede jeg ham lige ud på Imdb og så at den første filmatisering af en af hans bøger er i støbeskeen, End Zone, så det bliver lidt spændende.

Har i øvrigt prøvet på at finde ud af hvordan man finder anmeldelser af bøger etc. på bibliotek.dk (og SDU for den sags skyld). Jeg plejer normalt at kunne finde ud af det, men her til aften har man hjerne strejket en smule.

Og så kan jeg ikke helt komme mig over at D. W. Griffith i sin tid blev givet en æresoscar. Ja det må vist være for det tekniske og ikke for indholdet. For BOAN er dybt racistisk men var på sin måde også den der startede Hollywood og måden hvorpå der bliver lavet film på. Men ser man Birth of a Nation nu er den faktisk halv morsom. En glorificering af KKK.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2704 Michael Andersen 15 år siden

#2703 Sjovt. "Den faldende mand" er jeg også i gang med at læse :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#2705 gi-jones 15 år siden

Jeg havde besøg af svigerfamilien hele aftenen igår, og det eneste der gjorde det tåleligt var tanken om, at min nye sæson af 24 lå og ventede på at de gik. Der gik da heller ikke meget mere end 10 minutter fra de var losset ud, til jeg sad bænket foran fjerneren, og det var så her ulykken indtraf. På en eller anden forskruet måde har jeg fået byttet om på tingene og bestilt 6. sæson, selvom jeg rent faktisk har set den engang før! Jeg forstår det stadig ikke helt. Jeg må have lånt den ud til nogen (læs: elwood) og glemt alt om den. I hvert fald var det ødelagt. Jeg havde fandme ventet på den boks i uger! RØV!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2706 filmz-Bruce 15 år siden

#2705 Hvilken sæson havde du regnet med det var?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2707 tiany 15 år siden

Kommer mig over svigerforældrenes sølvbryllup i går. Min far fik mig svinget rimelig meget rundt på dansegulvet, ikke så godt når man er lidt en danse-spasser og ens far har fuldstændig styr på det. Men jeg undgik da at træde ham over tæerne.
Ellers var aften faktisk meget sjov, sad sammen med min kærestes fætter fra Tyskland og han er skide skæg.
Valar morghulis
Gravatar

#2708 gi-jones 15 år siden

#2706: Problemet er, at jeg troede jeg manglede at se S6 fordi jeg ikke havde den stående inde på hylden. Jeg må jo så have lånt den ud, og er i virkeligheden kommet til S7, som jo ikke engang kan købes endnu :(

Anyways, hvis nogen er interesseret så har jeg en 24: S6 til salg hermed. Elwood er i øvrigt renset for mistanke, indtil videre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#2709 tiany 15 år siden

Justin Timberlake er skide morsom :D
[url= - Beyonce ft. Justin Timberlake[/url]
Den bliver desværre nok snart fjernet..
Valar morghulis
Gravatar

#2710 elwood 15 år siden

#2709 hehe "we are the dancers"

tiany det er jo det man har save youtube, og hvad de sider ellers hedder, hvor man kan gemme dem i FLV format, som VLC playeren spiser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: