Gravatar

#13561 wimmie 16 år siden

Ja, og endnu bedre bliver det hvis man har en frø der lige kan træde på sin tunge og spille bas og en kat der kan synge (he sings cat - sing scat - get it? ;)

Så har man sit eget lille jazzband.

Det var under en monolog hvor han snakkede om at der ikke skete så meget på landet (og der der heller ikke blevet lavet særlig mange farming-movies)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13562 dyg 16 år siden

Haha, brilliant! Ved du om showet kommer på dvd på et tidspunkt?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13563 NightHawk 16 år siden

# 13556 & 13559 -

Lyder til at ha' været et ret fedt show. :)

Jazzhanen har da klart potentiale til at blive årets julegave. :D
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13564 wimmie 16 år siden

Dvd'en er ude i England :)
Så den til 10 pund i Waterstone's men den kan vist fås overalt :)
Skal i hvert fald selv have den købt - er spændt på at se den i forhold til live-showet; han har det jo med at lade tankerne vandre så de to shows er ikke nødvendigvis helt ens.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#13565 Lady Arwen 16 år siden

13557 - Brilliant!! :D haha! Doctor Who er altså epic ligemeget hvad! :) Men jeg er 100% bedre til at synge temaet til serien!
Doctor Who <3
Gravatar

#13566 Ericmase 16 år siden

Sidder og ser "De Fantastiske Fire" med nogen af mine venner selvom den egentlig er latterlig. :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13567 NightHawk 16 år siden

#13558 -

Kan kun være enig med dig ang. Katie Cassidy. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#13568 cyberzed 16 år siden

Er blevet slemt skuffet over nogle ellers gode venner her til aften, de kontaktede mig for 14 dage siden for at høre om jeg kunne hente en hund i USA for dem til foråret fordi de ikke kan holde fri til det. Skrev til dem i sidste uge for at høre om det var blevet lidt mere konkret så jeg kunne booke ferie fra arbejdet...hertil aften får jeg så fornøjelsen af at læse en Facebook update om at de lige har booket fly og hotel til deres tur i januar for at hente hunden. Det er sgu fint nok de selv vil hente den når de kan, men hvad skete der lige med at advicere mig ud over en fesen Facebook update.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#13569 Highland Park 16 år siden

wimmie (13561) skrev:
Ja, og endnu bedre bliver det hvis man har en frø der lige kan træde på sin tunge og spille bas og en kat der kan synge (he sings cat - sing scat - get it? ;)

Så har man sit eget lille jazzband.

Hehe... :)
Jeg har aldrig set et stand-up-show med Izzard, så måske dette skulle blive det første.

Lady Arwen (13565) skrev:
13557 - Brilliant!! :D haha! Doctor Who er altså epic ligemeget hvad! :) Men jeg er 100% bedre til at synge temaet til serien!

Jeg kræver bevisførelse, ellers tror jeg ikke på det. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13570 Highland Park 16 år siden

Gabende tomt til klimakoncert i Parken
Det er godt nok heller ikke et godt program. Selv for de sølle 75 kr. gad jeg ikke at kigge forbi. Parken er ikke ligefrem det fedeste sted at afholde klimakoncert.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: