Det var helt fantastisk. Nu er det jo en del år siden han sidst var ude med et show, så jeg var lidt nervøs for om stilen ville være anderledes (hans egen stil er jo blevet lidt anderledes da han jo ikke længere optræder i "drag" - dog havde han eyeliner på ;), men det var "gode gamle" Eddie Izzard der optrådte; komplet med fjollethed, sidespor og små hentydninger til tidligere shows. Han var meget energisk og meget glad - og man var ikke i tvivl om hvor meget han nød at optræde. Han fik snakket en del om religion - og fremlagde beviser for hvorfor han ikke mente at Gud findes. Lidt om Noas ark, latin, Sparta, jazz-kyllinger og andre fjollede ting ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#13555 - Uden tvivl den lyshårede. Hun er både både sej og lidt lækker, derudover er Katie Cassidy bare en bedre skuespillerinde end Genevieve Cortese, efter min mening.
#13557 - Ja men det troede jeg da allerede at folk vidste. :)
En jazzkylling (eller faktisk en jazz-hane) er når man er træt af at blive vækket af hanegal klokken 5 om morgenen, så drejer man i stedet en trompet på næbbet af dyret (med bacon som læber (don't ask) og i stedet kan man blive vækket af dejligt jazz...
True story...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#13551 filmz-Utyske 16 år siden
Mmmmm!
#13552 filmz-Bruce 16 år siden
#13553 mr gaijin 16 år siden
Hvad tøj har du på lige nu?
#13554 Bobby Singer 16 år siden
#13555 NightHawk 16 år siden
Hvem ku' du bedst li'? Den lyshårede eller mørhårede Ruby ? :)
#13556 wimmie 16 år siden
Det var helt fantastisk. Nu er det jo en del år siden han sidst var ude med et show, så jeg var lidt nervøs for om stilen ville være anderledes (hans egen stil er jo blevet lidt anderledes da han jo ikke længere optræder i "drag" - dog havde han eyeliner på ;), men det var "gode gamle" Eddie Izzard der optrådte; komplet med fjollethed, sidespor og små hentydninger til tidligere shows.
Han var meget energisk og meget glad - og man var ikke i tvivl om hvor meget han nød at optræde.
Han fik snakket en del om religion - og fremlagde beviser for hvorfor han ikke mente at Gud findes. Lidt om Noas ark, latin, Sparta, jazz-kyllinger og andre fjollede ting ;)
#13557 Highland Park 16 år siden
[url= Of Dr Who-The Chasers War On Everything[/url]
Wimmie, hvad er en jazzkylling?
#13558 Bobby Singer 16 år siden
#13557 - Ja men det troede jeg da allerede at folk vidste. :)
#13559 wimmie 16 år siden
En jazzkylling (eller faktisk en jazz-hane) er når man er træt af at blive vækket af hanegal klokken 5 om morgenen, så drejer man i stedet en trompet på næbbet af dyret (med bacon som læber (don't ask) og i stedet kan man blive vækket af dejligt jazz...
True story...
#13560 Highland Park 16 år siden
Jeg vil også ha' en jazzhane... den skal dog kunne tidsindstilles.