Gravatar

#1351 wimmie 16 år siden

Hehe...nemlig!
Hvis man vil kan man jo finde grumme begivenheder over hele verden der skete netop samme dato som man har fødselsdag...ved ikke hvorfor folk synes at 11. september skulle være værre end noget andet. Men det er jo især amerikanerne - jeg holder meget af USA, og amerikanerne er et flinkt folkefærd meeeeen de er sgu lidt sære nogle gange ;P

I øvrigt har Preben Elkjær også fødselsdag i dag, så tillykke til ham :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#1352 cyberzed 16 år siden

#1350 om ikke andet så har hun da events på dagen...

1969 - Members of a cult led by Charles Manson brutally murder pregnant actress Sharon Tate (wife of Roman Polanski), coffee heiress Abigail Folger, Polish actor Wojciech Frykowski, men's hairstylist Jay Sebring, and recent high-school graduate Steven Parent at 10050 Cielo Drive in Los Angeles, California.

1974 - As a direct result of the Watergate scandal, Richard Nixon becomes the first President of the United States to resign from office. His Vice President, Gerald Ford, becomes president.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#1353 rubberdub 16 år siden

Hah på min føs'dags dato:
2004 - The season finale of the sitcom Friends airs
Og så deler jeg den med S. Freud :S føj
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1354 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Yay! Jeg fandt lige en skummel kopi af trash-værket THE KILLINGS AT OUTPOST ZETA - også kendt som FARLIG PLANET, den titel, den blev sendt under på DR i midtfirserne, hvor den forstyrrede en masse ungers nattesøvn. Jeg måtte ikke blive oppe og se den, men nu har jeg endelig muligheden. Tag den, forældre!!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1355 rubberdub 16 år siden

# 1354
Hvad har du fundet? :D
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#1356 davenport 16 år siden

Også tillykke herfra :)

Jeg har lige brugt 3 timer på gennemgående rengørring. Damn her er rent nu! Det er lækkert, dufter af ajax, og De Sorte Spejdere interviewer Metallica live.

Og på min fødselsdag (21.8.75) blev der set en UFO over Danmark, som var på forsiden af Kolding Folkeblad. Uh, yea!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1357 tiany 16 år siden

#1356 Øv vidste jeg slet ikke de sendte live fra :( Men nu har jeg fået netradioen op at kører så nu kan jeg da høre resten...
Valar morghulis
Gravatar

#1358 davenport 16 år siden

Det er ganske morsomt egentligt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1359 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#1355 - ... en skummel kopi?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1360 Takfornu 16 år siden

Tillykke også herfra wimmie og en lille gave jeg fik lyst til at lave ...

Jeg håber
At du havde
En dejlig dag i dag
Med boller og chokolade
Og andet efter din smag

Jeg sender dig
Herfra et stort tillykke
Må det nye år bringe
Lys og Lykke
Hvem ved måske med ringe

he he ... fik bare lige lyst til lidt ord leg :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !

Skriv ny kommentar: