WASHINGTON — Britney Spears takes a back seat to Barack Obama on an upcoming ‘‘Entertainment Tonight’’ segment as the Democratic presidential candidate chats about his favorite movies and stars.
His top films are three Oscar winners — ‘‘The Godfather,’’ ‘‘The Godfather: Part II’’ and ‘‘Lawrence of Arabia.’’ Obama says his favorite actors are Jimmy Stewart, Spencer Tracy, Humphrey Bogart, Meryl Streep, Susan Sarandon and Angela Bassett.
Will Smith is Obama’s pick to play him if a movie is made about his life, something the two have discussed.
‘‘Will and I have talked about this because he has the ears!’’ the Illinois senator said in an interview slated to air today and Wednesday.
But campaigning doesn’t leave much time for him to watch movies. It’s hard enough eating three, healthy meals a day, he said.
‘‘Sometimes when you’re out in remote areas, there’s not much you can do,’’ Obama said. ‘‘You go for a burger, that’s safe. If you start getting fancy you could get into trouble. If you’re in a place like Iowa or Wisconsin there’s gonna be cheese on just about everything. If you start eating too much junk you’ll never survive.’’
"Lawrence of Arabia" - fedt. En ikke-amerikansk film med en ikke-amerikansk skuespiller. Det er sgu stærkt gået Obama. Nå ja og så The Godfather filmene. Det er sgu også film der er blandt mine favoritter.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Hmm gad vide om det her er The Matrix, i virkeligheden er det stadigvæk Bush der sidder i huset, og den her "Obama" er verdens største coverup, han lyder for godt til og være sandt, siger alle de ting vi gerne vil høre...
Nåja og så har de en Wii at The White House
Bad Chris Rock standup act, If I am gonna be the Precident one, day you know you know I.. I... want The White House to be painted black yeahh, I'm the president, so I want it to be the black house, I'm black brotha!
Just kidding
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hun er besat af boliger og burde have været ejendomsmægler. Hun har faktisk hentet fotokopier på stadsarkivet af de oprindelige byggeplaner for alle boligforeningens mest interessante ejendomme, så hun på forhånd ved præcis, hvilke lejligheder der er værd at gå efter. :-)
Haha, det er da pragtfuldt. :) Nørdede kvinder er så sjove.
Men kan I ikke finde en lejlighed, I begge vil bo i?
Har langt om længe fået flyttet en hylde i min reol nedaf, så nu kan min Watchmen: Absolite Edition står op, inde i min reol, før lå den blot ned, det er jo en moppedreng af Dimisioner!
Så nu har mine Comic Books langt om længe fået deres egen plads 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe, nej der stod min signerede Art Book af Nick Park, plus mine Hall of Fame bøger, og signerede her er dit liv Joachim bog.
Det var en semi comic book hylde, jeg havde bare ikke pladsen til min Watchmen: Absolute Edition, og det var så træls og sku flytte hylden, så det udsatte jeg hele tiden 8-)
Chris Rock pftt giver ikke meget for en mand, der ikke kan ha samme tøj på under hans forstilling, kan huske jeg så hans show engang på tv, for lige og se hvo'en han var, han starter ud i et fin jakkesæt, i næste klip har han så læderjakke på.
Det virke ret uprofessionel, når man kan se at det er klip fra forskelige shows, der er klippet sammen, det var nok mest det jeg grinte af 8-)
#13711 Highland Park 16 år siden
Ja deltagerne er godt nok spøjse.
"Let me see your Jesus on a spring!" :D
#13712 elwood 16 år siden
Plakat i Obama still vises med Will Smith, med hentydning til at han måske lavede research til rollen som Obama 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13713 Highland Park 16 år siden
Fra. d. 26. februar 2008:
#13714 filmz-Bruce 16 år siden
#13715 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13716 elwood 16 år siden
Nåja og så har de en Wii at The White House
Bad Chris Rock standup act, If I am gonna be the Precident one, day you know you know I.. I... want The White House to be painted black yeahh, I'm the president, so I want it to be the black house, I'm black brotha!
#13717 Highland Park 16 år siden
Haha, det er da pragtfuldt. :)
Nørdede kvinder er så sjove.
Men kan I ikke finde en lejlighed, I begge vil bo i?
#13718 elwood 16 år siden
Så nu har mine Comic Books langt om længe fået deres egen plads 8-)
#13719 Highland Park 16 år siden
#13720 elwood 16 år siden
Det var en semi comic book hylde, jeg havde bare ikke pladsen til min Watchmen: Absolute Edition, og det var så træls og sku flytte hylden, så det udsatte jeg hele tiden 8-)
Chris Rock pftt giver ikke meget for en mand, der ikke kan ha samme tøj på under hans forstilling, kan huske jeg så hans show engang på tv, for lige og se hvo'en han var, han starter ud i et fin jakkesæt, i næste klip har han så læderjakke på.
Det virke ret uprofessionel, når man kan se at det er klip fra forskelige shows, der er klippet sammen, det var nok mest det jeg grinte af 8-)