Min kærestes lillesøster ønsker sig en Wii til jul, og deres mor har lige ringet og sagt, at hun har købt en. Det viser sig så bare, at det er spillet Wii Fitness, hun har købt, og vi har umådeligt svært ved at overbevise hende om, at der altså mangler noget - såsom en konsol - for at søsteren kan bruge spillet. For som hun sagde, så spurgte hun jo i butikken, om der var det hele med, så man kunne spille det, og det bekræftede de. Hehe, det er ikke sådan med al den moderne teknik :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har gennemført Batman: Arkham Asylum. Efterfølgende så jeg Batman Begins, og nu er jeg ved at se The Dark Knight. Jeg overvejer at gå igang med The Animated Series bagefter, men jeg burde egentlig også få gjort hovedrent, inden det bliver alt for sent. Dilemma dilemma
#13721 Ericmase 16 år siden
#13722 Thomsen 16 år siden
#13723 elwood 16 år siden
med Will Farrel som vært, og Tom Hanks som gæstestjerne i Jeopardy, nå ja og "Sean Conery" dem der har set SNL ved hvad jeg mener 8-)
Hmm Katie Lee Gifford, kender ikke så meget til amerikansk morgen tv, men kvinden der spiller hende heri, er ret munter hvertfald.
haha "Sean Conery" is comedy gold, han er så grov.
Good fun.
Og Tom Hanks spiller blot en der ikke aner hvad han laver hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13724 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13725 DarkLight 16 år siden
Du kan da ikke klandre dem for at du har dårlig smag? :)
#13726 elwood 16 år siden
Hvis man går på nettet og læser anmeldelser af showet hver gang, kan man se der er cuttet en del sketches fra, som vi ikke få og se her i Danmark.
Argg og warning Megan Fox gæstevært næste lørdag!
#13727 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13728 Kochie 16 år siden
#13729 elwood 16 år siden
#13730 MOVIE1000 16 år siden