Jeg hører Rammstein på kontoret for at hype mig selv til morgendagens koncert. Og så forsøger jeg at færdiggøre alt mig arbejde inden min juleferie, der starter klokken 12 - så jeg er egentlig lidt stresset x_x
Har lige været til møde med mine kommende bachelor vejleder og det bliver sindsyg spændende. Skal undersøge dannelsen af rød pigment i dna stessede svampe!.
Ved det lyder meget nørdet.
Har været til 3 eksaminer og nu skal jeg finde energien til den sidste på fredag..... VIL HAVE JULEFEIRE NU!
En animationsfilm og nej kan bare ikke komme i tanker om den, men er ret stolt over jeg gættede 6'eren uden og ha set filmen, det var kun udfra billedet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13766 - Jeps, du har set den :) Det er (svjh) ikke så længe siden du snakkede om den herinde. Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at du citerede dyret på billedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
En animationsfilm og nej kan bare ikke komme i tanker om den, men er ret stolt over jeg gættede 6'eren uden og ha set filmen, det var kun udfra billedet 8-)
Hint:
Du skal skrive hele titlen - det er ikke nok at skrive navnet på film-serien
Jeg gættede også 6eren uden at have set den :) Det sker faktisk ofte at jeg får gættet noget som jeg endnu ikke har set.
#13761 Kiksmann 16 år siden
#13762 Kochie 16 år siden
#13763 dyg 16 år siden
#13764 Wangsgaard 16 år siden
Ved det lyder meget nørdet.
Har været til 3 eksaminer og nu skal jeg finde energien til den sidste på fredag..... VIL HAVE JULEFEIRE NU!
#13765 tiany 16 år siden
Efter 4½ månedes skrivning af ansøgninger kan jeg roligt sige: Nej man kommer aldrig i humør til at skrive ansøgninger.
#13766 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13767 dyg 16 år siden
#13768 elwood 16 år siden
hehe og fedt at man ikke engang behøver at sige hvad man snakker om folk, ved det bare per default 8-)
#13769 tiany 16 år siden
Hint:
Jeg gættede også 6eren uden at have set den :)
Det sker faktisk ofte at jeg får gættet noget som jeg endnu ikke har set.
#13770 elwood 16 år siden