Gravatar

#13771 Skeloboy 16 år siden

Sidder hos Ramsdal og spilder min tid på det groveste...hvad fanden hjælpe det, at jeg sidder hos dem, og skal søge løntilskudsstillinger, når jeg ligeså godt kunne høre det herhjemme?`...meeen, kan da gå om 3½ time...og så skal jeg lige være her fra 9-15 i morgen, torsdag og 9-12 fredag...det suXX0rz
Gravatar

#13772 elwood 16 år siden

Damm det billede snød mig da godt nok, lidt, men nu fik jeg den doh! pyha, nu jeg lettet igen 8-)

13.

36'eren kan jeg ikke få til og passe med den skuespiller jeg tror det er hmm.

Ewan Mcgreggor

og 40 har jeg ikke set, men fucking scary/fedt billede sat op! hverfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13773 tiany 16 år siden

Skeloboy (13771) skrev:
Sidder hos Ramsdal og spilder min tid på det groveste...hvad fanden hjælpe det, at jeg sidder hos dem, og skal søge løntilskudsstillinger, når jeg ligeså godt kunne høre det herhjemme?`...meeen, kan da gå om 3½ time...og så skal jeg lige være her fra 9-15 i morgen, torsdag og 9-12 fredag...det suXX0rz

Wauv du får i det mindste mulighed for at søge løntilskudsstillinger. Det kan jeg jo ikke en gang få lov til. Ja Ramsdal er dejlig spild af tid.
Valar morghulis
Gravatar

#13774 Skeloboy 16 år siden

#13773 - hvorfor kan du ikke det?
Gravatar

#13775 elwood 16 år siden

Hehe og 4'eren er vidst ikke den
filmserie
jeg gættede på 8-)

14.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13776 Highland Park 16 år siden

Wang (13764) skrev:
Har lige været til møde med mine kommende bachelor vejleder og det bliver sindsyg spændende. Skal undersøge dannelsen af rød pigment i dna stessede svampe!.

Ved det lyder meget nørdet.

Mener du ikke stressede svampe? :P

De fleste mennesker danner jo også rød pigment, hvis man stresser dem tilpas meget.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13777 tiany 16 år siden

Skeloboy (13774) skrev:
#13773 - hvorfor kan du ikke det?

Jeg fik at vide nede på jobcentret at det var ikke relevant for mig, så det kunne jeg godt glemme. Derfor er min eneste mulighed virksomhedspraktik - som jeg selv skal finde - det er så der jeg spørger hvad fanden jobcentret egentlig er der for. De kunne bare have sendt et brev med de oplysninger jeg har fået dernede, så få er informationerne.
Valar morghulis
Gravatar

#13778 Skeloboy 16 år siden

#13777 - hmm, det lyder godt nok underligt...man kan da søge en løntilskudsjob-stilling fra 1. ledighedssdag...er selv cand.mag, og der har aldrig været nogen, som har sagt noget i nærheden af, at jeg ikke kun få et løntilskudsjob.
Gravatar

#13779 Kiksmann 16 år siden

tiany (13765) skrev:
Efter 4½ månedes skrivning af ansøgninger kan jeg roligt sige: Nej man kommer aldrig i humør til at skrive ansøgninger.

Nej og det forstår jeg nu, er lige blevet færdig med at opdatere mit CV og renskrevet min nye ansøgning :p det hele tager bare dobbelt så lang tid lige nu :p
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#13780 Wangsgaard 16 år siden

Highland Park (13776) skrev:
Wang (13764) skrev:
Har lige været til møde med mine kommende bachelor vejleder og det bliver sindsyg spændende. Skal undersøge dannelsen af rød pigment i dna stessede svampe!.

Ved det lyder meget nørdet.

Mener du ikke stressede svampe? :P

De fleste mennesker danner jo også rød pigment, hvis man stresser dem tilpas meget.

Hov gik lidt hurtigt da jeg skrev det...
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: