Og når man læser kommentarerne til nr. 27, så går det op for en hvor desperat Lasse Rimmer er, for at gennemføre quizzen - så fortjener han skam også de gentagende gange på hall of fame. Så meget tid gider jeg sgu ikke bruge på det ;D
Har lige læst op på tråden, da jeg har været off siden tirsdag. Der ringede ProFiber nemlig og sagde at de af en eller anden grund måtte afbryde mit net og tv i 2 dage for en opdatering. Da jeg kom fra arbejde i dag, var der stadig ingenting, så jeg ringede og brokkede mig på en høflig måde, og 5 minutter efter virkede det igen.
Ellers har weekenden budt på gangsterjulefrokost i Gladsaxe, der gik godt. Jeg endte med at sminke mig et blåt øje, og vandt for "at leve mig bedst ind i rollen". En flaske champagne som jeg glemte derovre.
Lørdag til tysk fest med sauerkraut og julemad a la sydpå. Rigtig godt. (Især de 50 ½liters der var på bordet!)
I dag tilbage på arbejde. Mig uden skandale fra fredagens fest, så det er jo rart nok...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#13781 Lady Arwen 16 år siden
#13782 dyg 16 år siden
#13783 tiany 16 år siden
Christians filmquiz http://filmquiz.cmdesign.dk/index.php
Vi er dybt afhængig selv om vi ikke er særlig gode til den :)
Shhh... det er en hemmelighed ;)
#13784 elwood 16 år siden
8-)
Og ja Nøgne mænd, eller dvs. det faktisk kun mig, nayze og chandler75 der gør det pt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13785 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#13786 Lady Arwen 16 år siden
#13787 tiany 16 år siden
#13788 Lady Arwen 16 år siden
#13789 elwood 16 år siden
#....87
Se den kan jeg kke læse af gode grunde, er det bare folk der blære sig, eller diskutere, hvor urimelig den er?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13790 davenport 16 år siden
Ellers har weekenden budt på gangsterjulefrokost i Gladsaxe, der gik godt. Jeg endte med at sminke mig et blåt øje, og vandt for "at leve mig bedst ind i rollen". En flaske champagne som jeg glemte derovre.
Lørdag til tysk fest med sauerkraut og julemad a la sydpå. Rigtig godt. (Især de 50 ½liters der var på bordet!)
I dag tilbage på arbejde. Mig uden skandale fra fredagens fest, så det er jo rart nok...